kött.

Igår åt jag min första riktiga köttbit på evigheter.
Det var inte mums, de var segt och smakade bara peppar.
Helt plötsligt så hamnade den på golvet. YEAH (Y) Jag är klumpig och hade råkat vält tallriken :O

Var iaf å storhandlade på citygross igår, helt ensam. Herredjävlar vad skönt det var!
Blev bara fyra kassar som jag packade in i min lilla go-cart å brummade hem med sen =)

jag är sååååhäääär sugen på att jobba idag =( INTE!

å har inget vettigt att komma med.

JO! Igår var vi flera man kort på jobbet och det var gryyyyyymt najs!
Jag och en ordinarie, han som jag har pratat om innan. Och några som jobbade över från de andra skiften.
Det fanns massor å göra hela tiden =)
Sånt där härligt kaos som jag bara älskar.
Nu ska jag försöka slänga i mig lite frukost.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0