jobbavslut?

Sista jobbet på Dhl var inatt då.
Sa hejdå till alla och "vi ses när vi ses!"
Lämnade in mitt passerkort, det personliga med en ugly-ass-ful bild på mig med felstavat namn gånger 2.
Tjattrade lite skit med en av kontorsdamerna för sista gången :)
"Det är en tjej som har gjort det här arbetet idag, va?"
"Ja, Annso."
"Det märks!"
Alltså positivt laddat.... Som att när jag gör skiten så blir det ordning och reda, när grabbarna gör't så blir det fel och huller om buller och man måste dubbelchecka själv etc.
Det känns grymt bra.
De kommer att sakna mig.

Jag tog kort med mobilen på bilden från blocket på min nya bil, och visade för mupparna på natten, och shiiiit vilka kommentarer!
ME LIKE!
"Herrejääävlar!"
"Åh, så du satsar stort, du!"

Jag känner nervositeten börjar komma inför det nya jobbet.
Och verkligen starta på ny kula. Det jag alltid har velat. Flytta någonannanstans.
Ska börja äta kött också, eller måste rättare sagt. För det har jag lovat mig själv.
Eller har redan börjat lite smått.
Mina föräldrar hade lämnat en snutt leverpastej i kylskåpet innan de stack, så jag bredde på det på en macka och åt igår. Ett par timmar senare började min mage krångla (må dåligt), som var väntat.
Ska försöka äta en liten bit kött en gång i veckan och vänja kroppen sakta.
(En liten bit innebär typ en macka med leverpastej, en pizza med skinka på, en korv med bröd kanske en liten hamburgare...)

Agh. Fara på roadtripp nurååååå! Första stopp Mörby C och stor-sthlm!
Sen södra sthlm och sen Klippan, sen Olofström, sen hem till Uppsala eller sthlm igen.

Wish me good luck!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0