hicka...

Hicksfansjävlafitthelvetet vill inte gå över!
Fick hicka imorse när jag hämtade lastbilen, gick över, kom tillbaka efter att jag hade lastat lastbilen och sen vet jag inte. Men nu är den tillbaka iallafall och jag kan inte vara mer irriterad på den!
Hickan alltså!
Fan vad hicka är ett lustigt ord alltså :P

Såg de FETA köerna på motorvägen in mot stan härifrån och jag kände mig inte ett dugg sugen på att köra bil till Uppsala.... Skulle nog hellre ta tåget. Men så tänkte jag på hur skönt det ska bli imorn, eller på måndag att slippa passa tåget och bara ta bilen tillbaka hit.
Trött är jag också, så frågan är: Ska jag sova här, och riskera att min pojkvän kommer hem å väcker mig (jag vet inte när han kommer hem) eller vara lite trött å köra till Uppsala å sen sova där? :O
Mnja, SÅ trött är jag inte än, så jag kan gott köra 10 mil till i go-carten.

Det blir tydligen utgång ikväll med flickorna och tillbehör :)

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0