Helgen + jobb

I lördags var man ju ut på krogen med lite vänner.
Ni kanske inte ser mina ögon så värst bra, men kika iallafall.
flickorna =)Jag posar (;

Jag satsade iaf på stort med bruna ögon och stooora örhängen >_<
(Stora för att vara mig..)
Och jag måste säga att jag känner mig grymt bekväm i mina bruna linesr.
Jag vet inte vad det är, men så fort jag ser mig i spegeln så känns det jävligt bra.
Jag har adlrig gillat bruna ögon?
Har kollat på mina syskon och undrat varför de har deras ögonfärg å jag inte fick vara med i blåögd-gänget.
Vs. varför passar min syster så bra i bruna ögon?
Jag har ju länge velat vara blond å blåögd, men jag kände mig inte ett dugg bekväm i det, inte som brunögd och brunett. Aldrig.
Jag har alltid velat se riktigt arisk ut (kan man säga så?).
Nu syns det verkligen att jag har ursprung från Ungern tex.
Jag vet inte riktigt om jag ska vara stolt eller skämma för det, just pga vad jag har velat innan.

Å sen så är mina bruna linser lite coola, för det ser ut som att ögonen är påväg att poppa ut xD
Fast grymt skönt att folk inte stannar och säger: Wooooow vad blåa dina ögon är - är det fake?
Nu om man frågar: Har du inte sett något nytt med mig? ;)
Kommer de på ögonen och efter ett par sekunders stirr ser man ett läskigt rys för de ser att det ser ut som att ögonen ploppar ut :P
ÄÄäääsch....

Gulligaste på jobbet idagrååå, min "tvillingbror" haha...
Vi pratade lite om att jag har börjat köra bud nu och vilka pass jag ska jobba å att vi sa byta pass jag å min skiftkompis så att jag får samma skift som min pojkvän. (båda jobbar dag samma veca och kväll samma vecka.)
Då sa min tvillingbrooor att det var bra för jhan skulle sakna mig om det var som nu =D
Och seriöst, när man kommer in till terminalen vid ett-tiden på eftermiddagen så ser man hur nissarna har glömt både det ena å det andra som jag höll på å fixa å trixade med när jag truckade.
Mwhahahahaha >_<
Jagärbra.

Det gick faktiskt skitbra att köra i Sthlm ensam idag.
Min gps flippade ut lite lite litegrann, men den är snabb på att "hitta nya vägar" om man råkar köra fel från rutten.
Den lurade in mig på rullstensvägar och enkelriktat å skit, det var läskigt.
Så fick jag ett stopp i Södertälje också =) Det var härligt att köra ända dit.
Å direkt efte rdet skulle jag in till grönsakshallen för att hämta lite varor.
FAN VILKEN HÄRLIG KÄNSLA att trippa in där å säga hej till alla å vääärsta bete mig som kungen eller nåt =)
Alltså, gå med självsäkra steg och le med hela jävla ansiktet.
Nä, det var härligt.
Fick en kram av T också, det var lite oväntat. Vi snackade rätt mycket när jag plockade ordrar där.
Men det är väl alltid trevligt.
Alltså, jag trodde inte att jag blev så pass bra vän med någon där så att man kramas när man hälsar, gud det gör jag inte ens när jag träffar min pojkväns bror som jag också jobbade med där.
Ni vet, man börjar ju kramas vid ett visst stadium i en vänskapsrelation typ.
Hahhaa.....

Bara efter idag så insåg jag att det är nog inte alls min grej att köra bud, jag behöver nog ett mer socialt jobb. Hmm.... Behöver vara runt fler människor än jag är när jag kör den här lilla bilen.
Typ.
Fast jag vet inte, kan ju inte säga någonting efter bara en dag egentligen.
Och å andra sidan så är det sjukt najs att köra den här lilla bilen jämtemot att köra en linjebil typ. (en lastbil som har ett eget område och levererar på det, typ 20-30 stopp per dag)

Sen trasslade jag in mig till självaste stockholms centralstation som sista stopp också =)
Det var faktiskt kul. Eler ÄR kul att köra i sthlms innerstad =)
Kruxet är ju när man ska leverera och hitta rättt dörr man ska in i :P


Jag undrar om det jag har skrivit är så jävla intressant att läsa egentligen...
Det mesta förstår nog bara någon som e chaufför, som mig, å bara en liten del som är smaskigt att läsa :P
Äsch...
Det är ju inte direkt så att jag ljuger.
Men det kan hända att jag ändrar åsikt ganska fort.
Pfft, shit happens.
Eftersom jag la in 2 bilder så blir det inget dutubklipp.
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0