Helg i uppsala.

I fredags så stannade vi ju kvar i Sthlm och glodde på tv å gjorde ingentiiing...
Jag lyckades vara vaken tills D kom hem och lite till!
Vi pratade lite om hur vi har tänkt oss med lägenheten och precis som innan, han var fett på mina idéer men hade en heeeeeeelt annan vändning på't xD
Fast han var jätteduktig på lrödagsmorgonen och hade mätt å städat undan å grejjat när jag var på jobbet =)
Gulle!
Iallafall, när jag jobbade så körde jag ju min sväng, uppsala, på grönsakshallen.
Det kändes skitskumt när jag tuffade in på södra kungsgatan inåt stan.
Vårsolen stod i spön.
Jag kände mig inte riktigt "hemma" men inte heller som att jag kom till en byhåla jag aldrig vart i.
Typ som när man kommer upp till Rättvik och får känslan att NU jävlar är jag hemma, fast man bara är uppe i Rättvik 1 gång per år? Lite mysko där, men den känslan fick jag när jag åkte in i centrala uppsala.
Det är ju en helt annan känsla när man har varit utomlands en vecka och kommer hem: Nu äntligen är jag hemma, typ.
Aja, det gick fiiinfiint förutom att jag klämde höger ring och långfinger. Jävla fittburar!
Fick kusin att åka med mig i lastbilen =)))
De vart en jävla massa tjatter och garv. Haha!
Hamnade i köer när vi åkte av E4, in i tunnlarna å fy FAN vad jag hatar det! =(
Men vi var tidiga ändå, så det gjorde inget.
Vi for med gula faran till D och hämtade honom å lite kläder å så.
Det som e negativt med att bo hos D är att man måste boka tvättfittid. Jag är ju van vid att kunna slänga in lite kläder så fort det blir smutsigt, men nu måste man dela tvättmaskiner med 3 trappuppgångar så de finns ju aldrig nån tid när man vill tvätta, typ på direkten eller när man är hemma å inte på jobbet.
Aja.
Tog med mig lite smutstvätt så jag kunde tvätta här.
Så åkte vi, släppte av S och sen hem.
Blev mat, en stund på soffan och sen skruva Hondaaaaaaa ;D
Det gick bra.
Hon går finfint =))
Vi var även ut en sväng.
Sen såg vi på lite tv och det vart sängen runt tolvslaget.
JAG VAKNAR TJUGO ÖVER SEX!
Unbelievable ffs.
Vill inte väcka D för han kanske blir grinig =(
Men jag kan ju fara å köpa lite frukost kanske...

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0