Fredag =)

Börjar med ett youtubeklipp ;)


Jag skriver på D's bärbara, så jag skiter i om jag stavar fel. Muahhahahha,.,...
Idag har jag kört bud kväll, plus BARA inne i centrala sthlm typ ;)
Var ner på strandvägen, ringgatan/vägen? och upp på centralstaTION =))
Fett chill alltså.
Jag undrar hur faaaaaaan det ska gå att köra där själv :P
Menmen.
Hela nästa ve3cka jobbar jag ju som idag, kväll och i centrala sthlm.

Dutub-klippet dårå, den här är det jag kör runt å poppar i hondan ;D

Imorn blire köra grönsaker än en gång. Hoppas för fan att det inte blir som förra veckan =/
Jag måste lära mig att säga till!
=(
Sen ska jag vara i uppsala tills på söndag. Tror jag. Har inte bestämt mig än.
Måste nog dit för att hämta lite post iallafall.

Det var verkligen tomt på tankar idag. Jag pratar av mig något enormt på jobbet ;P
Haha, stackars er! ;D

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0