=)




Sämst ljud btw. *pekar uppåt*



Snälla, säg liksom inte att ni inte har blivit taggade eller riktigt jävla glada av å höra nån av dessa 3 låtar.
Jag blir hur taggad som helst och kan inte sitta still :P
Tänker tillbaka på hur det var att vara 13 år, 14 år? Och hänga på krutudden i Östhammar.
Shit vad cool man var!
Å jag måste ju vart coolast som hängde med grabbarna som var ett år äldre (=

Nu: Ett år in my ass, min pojkvän är 8 år äldre ;) Då lär jag ju vara coolast i världen *Tihihi*
Jag behöver inte en äldre pojkvän för att vara cool.
Känner mig så jävla bra när jag tänker på hur vänner man hade på den tiden, är grymt barnsliga nu.
Hon/han kanske hade vääärldens framtidsdröm "jag ska bli arkitekt" Eller nåt, å sitter i kassan nu (:
Det gör mig sååå glad, för jag har åtminstone kommit en bit på min dröm. Jag har valt att vänta med den ett par år. Jag jobbar iaf med nåt som jag har gått en ubildning för ;)

Påsken närmar sig med stormsteg.
Jag tänker mer och mer på påskfirandet ute i Alunda....
Förra året så träffade jag ju mamman i familjen ganska lagom innan och kunde hälsa till alla.
Nu funderar jag på om jag skulle slå en pling, fast det borde jag nog inte. Jag ska nog inte göra det heller.
Men det hade varit trevligt, för jag tror säkert att alla kommer ihåg mig =)
Hmm... Jag snackar om exets familjefirande nu.
Det var såå kul och mysigt. För familjen är jättestor och älskar att ha stooora familjemiddagar med massvis av mat å barn å prat :)

Shit happens alltså.
Familjen måte vara det enda jag saknar ifrånd det förhållandet ;)

I'm not quite there yet, but soon I will be.


JAG HAR SÅN MEGATRÄNINGSVÄRK I MAGEN! >_<
Alltså snälla, benen eller armarna eller NÅT men INTE magen förihelvete!
Jag som skrattar dagligen får ju ont som fan dåju :P
Dock är det najs, för då vet jag att de magövningarna jag gjorde igår funkade :)))))

Det ska faktiskt bli härligt att ha ungarna nu, en långhelg.
Jag å D är ju lediga både på fredag och måndag, jag jobbar dock på lördag.
Vi ska troligen till Elmia på fredagen :))))
Och sen efter mitt jobb har vi massa tid att busa och grejja (:
Vi jobbar båda kväll imorgon så då ska vi åka å storhandla på morgonen. Yaaaay!

Nu har jag nog inte så mycket mer att säga =)
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0