=)



Alltså, när jag jobbade i uppsala så kände jag mig nästan förnedrad, eller jag skämdes iallafall när jag berättade att jag jobbade 6/7 dagar i veckan, för arbetskamraterna.
Men här på servera känner jag mig stolt när jag berättar att jag ska köra lastbil imorgon på grönsakshallen :)
Kan bero på att de flesta här vet vad det handlar om och tycker verkligen att det är positivt, och kanske är vana vid att folk jobbar extra.
Kändes så jävla najs att säga till 2 chaufförer: Vi ses imorn! ;)
(Som också kör lördagar på hallen.)
Jag funderade lite på om jag kommer känna någon hemlängtan, jag hoppas verkligen inte det!

Där är ju en kille som kommer från Halmstad :)
Och han sa att han skulle fara ner dit ikväll å stanna ända tills måndag morgon eftersom han jobbar kväll då.. aja...
Han berättade att han troligen bara skulle vara med sina föräldrar denna helg och kanske gå ut på lördagskvällen.
När jag försökte tänka mig att det var jag som var han, och skulle spendera en hel helg med mina föräldrar - nej, det skulle jag inte vilja. Jag skulle inte vilja fara hem så mycket som han kanske vill.
Men sen så är vi två heeelt olika, han är vad mina vänner skulle kalla stureplansfjolla, jag bryr mig inte såååå mycket.
Å sen så har jag ju bara 7 mil "hem", å han har typ 40 mil?
Känns som att jag har skrivit för mycket om det nu..........

Aa, låten därrå.
Mark Oh <3
Jag är grymt partysugen. Haha.
Å jag ska upp fem imorn för å jobba, It suxx to be me ;)
>_<

Ah!
Det finns en snubbe som är grymt lik mig i personlighet på jobbet också!
Det är asnajs!
Han garvar och ler lika mycket som mig ;)
Å sen ett radarpar, två äldre män som äter lunch med mig och ena tjejen från samma företag som mig, Gumman - ganska ofta.
Häromdagen så började vi prata om ålder, jag vettetsan hur vi kom in på det. Men iallafall, och de skulle gissa min ålder.
Ena mannen sa att hans vän kunde vara min farsa.
Eftersom de redan hade skojjat och lurats en del med mig sa jag: HA! Du skulle kunna vara min farfar!
Där fick jag honom ;)
Närå, men de vart ganska chockade när de började att gissa på 27 och slutade på nitton >_<
En yngre kille satt också och åt i lugn å ro så sa ena: Du skulla väl också kunna vara hennes pappa isåfall?!?
Han funderade en stund och sa: Du, jag har faktiskt inte för mig att jag var så sexuellt aktiv när jag var 2 år, men kanske >_<

Alltså, det jag vill säga är att vi har så jävla härliga konversationer på det där stället ;)
Alla pratar med alla, alla har såna olika personligheter, en stor mysko gröt helt enkelt =P

Jag har haft lite problem med microsarna och radion i lunchrummet, så igår fick jag en Microlärare och en Radiolärare xD

Nja, kanske dags att laga lite käk till mig nu.
Jag tog ett bad idag efter jobbet!
Det var ganska skönt.
Jag låg väl i i runt en halvtimme...
Hela den där jäkla halvtimmen så funderade jag på vad folk egentligen gör i badkaret... Vad är det som är så härligt med att bada?
Alltså, man gör ju inte som barnen och leker med ankor och bubblor.....
Och om man bara badar och tvättar sig samtidigt så tar det ju INTE 30 min. :S
Om man badar tillsammans med någon så kan man ju göra det mesta, haha (A)
Men jag har hört att tjejer vill ha badskum och tända ljus å så.
Kanske radio eller musik, men ändå?
Jag skulle hellre ställa mig på löpbandet för att tänka och filosofera än att slänga mig i badkaret... :S
Tycker att det är skitjobbigt när man får russinfingrar, jag tappar känseln och de går ju inte att göra något för allt man tar i känns typ som när man drar med naglarna på en griffeltavla...
Haha..
Dagens annso-problem, vad gör folk när de badar? XD

Njae, jag är nog ingen bad-människa. Har badat 3 gånger!? under mitt och D's förhållande, och innan det så hade jag nog aldrig badat sen man var i leka-med-bubblor-åldern....

Aanäej, mat var det ja.
Jag har ingen aning om vad jag vill äta :S
Jättesugen på att hämta pizza, men det kostar ju en del...
Haha, varför sitter jag än en gång å diskuterar med mig själv i bloggen? xD

Slänger in entill låt med Mark Oh!
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag lägger mig i badet när jag vill vara för mig själv med en bra bok =)



Fast man blir ganska less efter en stund...

2010-03-15 @ 18:41:19
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0