Besviken...

Efter att ha kikat runt typ överallt så slogs jag av en besviken känsla.
Fan för vänner som sviker en.
Jag vet att folk ändras, men jag trodde att jag betydde mer än så för dig.

Sånna här saker gör att jag trivs ännu mer i Sthlm.
Om jag hade varit i uppsala nu och fått reda på detta - jag skulle inte mått bra alls.

Det är nog därför som jag jämt är med samma vänner när jag väl är i hemstaden, för jag vet att de vännerna aldrig sviker.
Nu kanske det finns någon som läser detta som tänker: Jag har väl aldrig gjort dig besviken annso, och vi umgås inte ofta?
Då ber jag om ursäkt. Vi har nog väldigt olika intressen och det blir faktiskt svårare att ses under de omständigheterna.

En gammal vän sa till mig: Men vi får höras av och gå ut å ta en öl någon gång!
Right,
1) jag dricker inte öl.
2) du kommer glömma bort detta.
3) jag är inte en "ut å ta en öl"-människa...

Dags för lite mat nu tror jag.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0