Söndag.

Det är söndag och jag har inte druckit nån energidryck på hela helgen.
Har 3 st ligger i kylskåpet "ifall att", inför imorrn.
Det blir ju förmiddagsvecka nu, för faaaan.

Eftermiddagsveckorna går så JÄVLA fort! <3
Helt sjukt =/

Igår somnade jag mitt på dagen, fixade iordning mig och åkte kommunlt  till lidingö till syrran.
Vi pratade, åt mat och drack lite.
Riktigt mysigt.
Åkte hem runt 23 och det var riktit läskigt att gå hem ensam från stationen =/
Men det gick bra. Kallt som fan var det! :O
Aja, somnade efter att jag insåg att de inte fanns nå bra på tv, sov hemskt alltså. Vaknade titt som tätt och svettades, hade ont.
Klockan 12 kände jag att jag skulle gå upp, hade ju tvättid från 13.
När jag kommer in i tvättstugan ser jag en främmande dam och håller på å FORTSÄTTER tvätta! VAD I HELVETE!
Men jag kan ju inte skicka ut henne så jag börjar plocka med mitt sakta och när jag var klar så gick jag, hon var kvar därinne. Vad skulle hon kunna göra? Stjäla mitt tvättmedel eller lite strumpor?
Nja, nu nä rjag gick in dit för att maskinerna var klara så ser jag en jävla massa tvätt ligger som inte e min, då hade hon alltså glömt sina grejer?
Hur dum får man va?
1, tvätta så du blir klar när din tid är slut för fan.
2, har du mycket grejer så TA HJÄLP AV NÅGON! Eftersom det var min tvättid så kommer hon ju inte in utan mig.
Skyll dig själv, kvinna.

Jag har inte hört ett enda ljud från min pojkvän på hela helgen! Han sa att han skulle dels höra av sig när de åkte ner, och komma hem tidigt idag! Men nejnej, inte ett ljud...

Igår, så jävla sött, vid 22tiden ringde han som kallar mig för sunshine på jobbet =)
Han hade druckit lite och ville ha sällskp när han var påväg hem.
(Verkade på hans tonläge att han inte gillade att jag var ut till chauffören i fredags...)
(Han lät likadan när han såg oss stå å prata och sa: Känner ni varann?)
Lite sotis? =))

Nu ska jag fortsätta med tvätten å fixa lite lunch.
Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0