Självmord

Jag har läst på lite och hur man tar självmord säger en del om sig själva.
Att bli överkörd av ett tåg kan man både hoppa framför, och ligga på spåret ett tag innan tåget kommer.
Det är flest killar som väljer att bli överkörda av ett tåg.
Det är ett ganska starkt sätt att ta självmord.
Man måste vara säker, det är inget man gör spontant.
Oftast dör man på en gång, om inte så hamnar man säkert i koma eller blir invalid.
Det är lite skillnad på att vilja ta livet av sig och ta självmord.
Nångång har vi alla nog haft den tanken att allt vore så lättare om man var död.
Jag har också tänkt den tanken, jag skulle förblöda men pallade inte mer än ett pyttelitet snitt på handleden. Jag var för feg.
Sen dess har jag något emot skarpa föremål, typ knivar och rakblad. Dock funkar nålar fint (=
(Inte ang självmord alltså...)

Jennifer var sjukt stark och modig, hon hade klarat av såååå mycket under 17 år.
Skilsmässa, anstalt, bråk, förlovning.
Om hon bara orkade sig igenom det här lilla skulle hon gå minst lika långt som hennes släktingar (eget företag, framgångsrik i tv osv)

Idag är det midsommarafton.
Eftersom vi har firat midsommar tillsammans ända sedan vi var små; hon föddes. Så känns det så dumt att fortsätta fira utan henne.
Än så länge har det gått bra.
Vafan alltså, jag som tyckte att bara midsommar, nyår och valborg var värt att fira förutom födelsedagar.
Jag har en känsla av att jag kommer göra bort mig som fan ikväll och sitta å storböla eller liknande.

Jag ska bära smink, smycken och klänning för J's skull.



Till ett annat ämne - vuxenlivet.
Jag slängde ned alla mina nallar och gosedjur i en låda, plus studentgrejerna och liet till och tog med mig hit.
Plockade ur allt så det bara var leksaker kvar och så kom ungarna.
Försiktigt frågade de om de fick leka med grejerna som var i lådan - självklart sa jag.
Måste nänna att Scotty låg i lådan, min nalle som jag har haft sen barnsben och inte kunde sova utan/åka ifrån.
jejerna ville sova med gosedjuren, självklart fick de det.
Jag kände mig så jävla bra när jag såg att äldsta tjejen hade scotty i sin famn och bäddade ner honom med sig i sängen.
Ahweee =)
Yngsta tjejen sa att hon ska spara alla sina leksaker tills hon blir stor och ge dem till sina barn =)=)=)=)

Min pojkvän e mest sur för att jag tog in så mycket mer skit i lägenheten :P
Men det känns riktigt bra, jag sa att ungarna får leka med dem tills de tröttnar eller går sönder så kastar jag dem.
Cut the cord off liksom. Från barndomen.
Jag trodde att jag skulle vela ha kvar Scotty å sitta i vitrinskåpet, men nej. Vill barnen leka med honom så får de det.
Däremot mina två ankor Pepto och Raphael, mina nyaste gosedjur. De får vara kvar. Raphael är hos mina föräldrar och Pepto är här och brukar sitta med mig i soffan (=
Haha vadå barnslig? Min pojkvän har ju en gosedjursko i soffan! Dock är den så jävla platt för han har den som huvudkudde :P

Okj, nu är jag på bättre humör.
Tvättdags om 4 min. Sen lite handla och fara till Uppis i räsern.

Pusshejs.
Rip J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0