Jobb.

Allt går bättre och bättre.
Jag väntar på att få lite tid över så jag kan slinka in till tatueraren och fixa minnestatueringen för J.
Jag ska nog slänga in en liten detalj för en vän som gick bort i höstas med.

Jag känner mig extremt överentusiastisk och överpresterande på jobbet.
Det är inte ofta jag bara sitter ner eller står och pratar.
Bra/dåligt?
Tåls att tänka på....

Idag fick jag förfrågan om att köra "båtsvängen" nästa vecka, jag fick blandade känslor men självklart sa jag ja.
Det ska tydligen vara supernajs att köra under en kortare period, men inte längre än så.
Såhär ser mitt schema ut:
Måndag: 6.30-17.00 kapellskär ->Frihamnen-> värtahamnen
Tisdag: 4.00-12.45 Endast värtahamnen
Onsdag: 8.30-19.30 Stadsgår'n ->värtahamnen
Torsdag: LEDIG
Fredag: 13.15-21.15 Endast stadsgår'n
Lördag: 7.15-12.15 eller 14.30, beror på hur jag och andra chauffören byter båtarna.

Alltså fatta vad sjukt najs att sitta och mysa i lastbilen å vänta på båtarna - hoppas att det kommer vara bra väder!
Och hålla på med PALLAR! Awesome att slippa rullburarna.
Och awesome OB ;)

Plus att min skiftkompis har sem den veckan, så jag får ju ändå inte träffa henne och snacka skit =P

Det var faktiskt vår typ högsta chef som föreslog att jag skulle köra båtarna (=
Det känns najs.

Min pojkvän har börjat larva sig me å låtsassnarka, så jag lär väl avsluta här.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0