Gråt.

Fick höra att hon dog omedelbart.
Pga en jävla fitta som ville göra slut :@
Hoppas fan att du får sitta länge på psyket!

Mina arbetskamrater är amazing.
Jag berättade lite lätt vad som hänt och bad om att inte få köra i stan så mycket, med tanke på att jag kanske kunde bli ofokuserad.
Fick en körning till Kista, tillbaka å sen till Solna, till huddinge därifrån och sen söder.
BARA köer på essingeleden!
Jag bölade jämt förutom när jag var hos kund och levererade.
Var och levererade på ett ställe samtidigt som en annan chaufför, han fixade en macka åt mig från kunden och då blev jag på bättre humör.
Jag var tvungen att ta sen lunch och det här var ganska precis innan min lunch.

Det känns så jävla skönt att jag har stöd lite överallt här.
Den här låten har också fått mig på lite bättre humör under dagen...


Rest in peace, J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0