Fick vakna ensam idag.

Min pojkvän och två vänner skulle till Västerås idag för att köra lite grejer till bilarna, så han gick upp jättetidigt och pratade massa i telefon å det var ljuuuust ute :S
Så jag vaknade, och när han skulle åka skulle han hålla på å pussas så jag fick ännu mer svårt att somna om, men jag lyckades.
Vaknade igen när klockan ringde strax efter tio.
Vad har jag gjort sen dess?
Suttit och kännt mig besviken minst sagt.
Drömde en mardröm - exet var ju med i den :S
Mnja, så elaka ska vi inte vara.

Det är första juni, igår såg jag årets första studenter härja på ett flak ungefär vid kammakargatan, yesyesyes alltså!
NU ÄR SOMMAREN HÄR!

Jag blir glad när jag tänker på hur min student var, men nästan genast blir jag besviken och arg, för jag tänker på hur annorlunda allt ser ut idag.

Varför, säg mig VARFÖR?
Skulle jag stannat kvar i uppsala, jobbat arslet av mig, haft ett taskigt förhållande med min pojkvän, mått skit pga allergier och fittor som bråkar - bara för mina vänners skull?
VARFÖR skulle jag ge upp SÅ mycket?
Det säger ju allt om dem om vi bryter kontakten för endast 10 mil.
Den mest simpla och bästa förslaget, är ju faktiskt att jag tjänar sjukt mycket bättre här än i min hemstad.
Jag kunde jobba 7 dagar i veckan å ändå inte komma upp i den här lönen.

Suck on that assfuckers.

En klassiker.

Jag borde nästan fara till Uppsala och gå på studentraid innan jobbet på fredag.
Och på lördag ska jag jobba, köra uppsalasvängen.


Igår på jobbet, gissa hur glada gubbana blev av å se mig? :D :D :D :D :D :D
Per: Haru saknat mig? för jag har saknat diiiiiiiiig.
Sonja: Tjeena snygging! Vart har du kortbrallerna? *går som en pingvin*
Sebbe: Nämen hej! Vart har du varit i hela mitt liv? :D
Jurij: HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ ann-marie! *med fetaste ryska smilet*
Saknade bara Dannes: Hello sunshine =)

Jag har inte tänkt alls på mat och lunch idag.
Kanske bäst att fixa något nu då? :O
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0