(=



Jag vet, jag är så jävla lame.
Mgp junior typ 1999 eller liknande.

Idag på jobbet, det var underbart. Typ. Allt gick som en smord kakform.
När jag är påväg därifrån ringer en av killarna som hade jobbat natt:
Han undrar typ vad som hänt på jobbet, vad vi har snackat om å sånt.

Jag: H*n sa att du var snygg!
Han: Men kan inte du tycka att jag är det då?
Jag: Va? (typ)
Han: Ja, för du är ju ganska söt, så jag tycker att du kan tycka samma sak om mig.

Så jävla sött sagt av honom tycker jag, vi avslutade samtalet med att säga "Vi ses imorrn."
Alltså, om någon kommer vara generad så lär det lätt vara han. Eller H*n som jag pratade om.

Jag funderade på det där med kärlek på jobbet; i skolan. Det är ju helt acceptabelt i skolan att två klasskompisar sittar och pussas, men inte på jobbet? Fan det närmsta kärlek man kommer är ju en kram?
Så jävla tråkigt...
Fast kanske bra annars, man är ju oftast längre på ett jobb än i skolan...

Aja, detta har ingenting med mig och min pojkvän att göra, senast idag för ca 4 timmar sedan skrattade jag såå mycket för jag insåg att jag verkligen älskar honom, även när han är hungrig och grinig som ett as.
Vi åkte i min bil, jag körde, globen -> Lindvreten -> hem och han klagade såååååååååååååååååååå mycket, och jag bara skrattade >_<
Sen hittade han 2 energidrycksburkar, 2 körvar och jag hann slinka ner en glass i kassan - då blev han på bättre humör.

Jag känner att jag börjar bli bättre på den sociala fronten.
Är bara lite segstartad ^^
Börjar kunna prata om rätt så personliga saker med några chaufförer och arbetskamrater, samt visa känslor inför dem och lite sånt.
Plus att de inte på transport har lärt sig att jag älskar å köra lastbil =)

Jag har fått vara inne hela veckan ( i frysen främst *brr* ), och inte kört ett duuuuugg =(
Men idag!
Då jävlar!
Fick jag köra våran tunga lastbil som går på gas (fett coolt), till Scania (ja, för ni läste rätt, det var en scaniagasbil!) För den skulle in på reparation för att sedan skickas ner till Norrköping =(
Inte en lång tur, men FÖRIHELVETE vilken underbar jävla bil!
Jag fick NÄSTAN med mig nissarna på att vi skulle ha kvar den här uppe, men nejnej.
Scanias komfort, supersköna säten trots att den hade gått en jävla massa mil, asmjuk växellåda (automat), plus den tysta å dret-kraftiga motorn.
Underbart.

Idag föll jag tillbaka till de gamla vanorna med energidryck på morgonen och köpemackor =/
Blev buffé på lunchen med, och inte tillräckligt med träning.
Men, hur kul är det för er att läsa om?
Jag tar igen det i helgen.

Fan vad jag är sugen på att fara till uppsala å ta en tvåmila cykeltur.
Funderar på att fara dit på lördag, men vi får se.

Jag känner att musikvalet i det här inlägget verkligen ligger på superduperlåg nivå, men det skiter jag i just nu.


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0