Energidrycksberoende 2

Jag funderade lite över det där och insåg att jag inte har druckt en enda energidryck sedan i söndags!
Alltså, är jag beroende av drycken varannan vecka?
Det låter ju sjukt.
Då bestämmer jag att jag inte är beroende. Så fuckyou alla som tror det....
Eller låter det rimligt att man är beroende  en vecka, avvänjer sig i en vecka å blir beroende nästa vecka?
Liksom jojoberoende?
Njae, det där går jag inte med på.
Jag dricker koffeinberikad läsk bäst fan jag vill.

Jag låg å räknade mina piercings/bodymodifications (Älskar ordet :* ).
Kom fram till att jag bara har 18 st? Alltså 16 hål och 2 tattoos.
För några år sedan när jag hade flera i öronen, typ 16 st och jag var 16 år så bestämde jag mig fö atjag bara skulle göra nån grej, NÅT nålstick MAX 1/år.
Jag trode att jag hängde med och att tatueringen i nacken var den tjugonde; året jag fyller tjugo.
Tji fick jag för massa hål i öronen har växt igen. Ska jag då göra 2 st så att ja "kommer ikapp"?
För jag funderar faktiskt på en liten piercig. Tatuering vet jag vad jag vill ha härnäst, men vill göra den i vinter.
Nemen gud vad det låter patetiskt.
Det jag ville få fram var att jag ä sugen på att göra en piercing.
Men det känns inte jätteakuellt än faktiskt.

Daniel har snott högtalarna så det blir inget dutubklipp.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0