We no speak americano.

Visst, hata mig för att jag diggar den här, det gör absolut inget.

Fast man kanske skulle hitta en mix eller nåt...

Jag nämnde tidigare något om att leva i en zombievärld; gå på autospeed; dyl.
Det kan vara min försvarsmekanism. Jag blir sårad och fäller upp en vägg. Gömmer mig bakom jobb, tar åt mig jobb för att inte ha tid över till annat där möjligheten finns att jag blir sårad...

Jag är inte så värst olik andra ändå, jag behöver också rutin i mitt liv. ALLT har fuckat sig de senaste veckorna när jag har hoppat fram och tillbaka i jobbtider.

Ikväll ska jag mysa med mig själv och min anka "Pepto".
Sambon är långt åt helvete ute på landet och jag oooooooooooooorkar inte sätta mig framför ratten och köra flera mil för att vara med honom, eller köra flera mil till Uppsala för att vara med vänner. Näe, för en gångs skull så tänker jag INTE ge efter.
Efter jobbet var jag in till hallunda C och traskade, tog mod till mig och gick in på systembolaget.
Plockade några cidrar som jag inte har smakat innan, köpte dem och två "färdiga" pizzor samt ett flerpack mars-glass. Sen har jag några kiwis ligger i kylen om det inte räcker ;P
Har duschat, satt på mig myskläder, låst ytterdörren med hänglåset och börjar då kvällen med lite musik/datanötande.
Ska nu invänta något bra på tvn och att pizzorna blir klara.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0