Dizzareeeeeeeeeee3

NU är jag så jävla arg så att jag mår illa!
Nej, inte direkt, jag överdrev lite.
Men arg, det är jag litegrann.
Och huvudvärken plus massa glass har gjort att jag mår lite taskigt i magen.
Återigen blev jag dissad. I sista sekunden typ.
Vad är det jag gör som folk gärna väljer bort jämte annat?
Det känns som att ALLTING jag planerar, blir jag dissad på.
Skitsamma hur länge man har planerat det, som nu har vi planerat i över en månad. Nissen vill hellre kolla på töntar som jagar en liten boll, töntar som är för dumma för att pricka rätt.
Hellre kolla på det än å göra något som vi har planerat i över en månad!
AAAAAARGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Jämt, jämt JÄMT när jag planerar något med någon så hoppar de av, mina så kallade vänner.
Tänk om jag för en gångs skull INTE vill göra saker spontant?

Fast den här gången kanske var en engångsföreteelse. För det var första gången nissen dissade mig.
Fan, jag som har längtat i en evighet. Nejnej.

Sen bad jag om å få följa med på drifting + race med min pojkvän, och blev peppad inför det.
Då blir jag erbjuden att jobba istället. Varför skulle jag tacka nej typ?
Det finns risk att jag får gå på att jobba 6dagar/v igen för min arbetsgivare hittar ingen ersättare...

Back to the subject.
Alltså gång på gång väljer folk att göra annat istället för att umgås med mig.
Vad gör jag för fel? Vad hittar jag på för tråkiga saker som ingen vill med på?
När jag ändå är igång så kan jag ju slänga in att jag hatar att folk säger att de ska ringa, men inte gör det sen.
Fast det är väl en ganska vanlig företeelse.

Nej, nu har jag sagt mitt.
Upp om 7 timmar då...........
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0