Bandit



Ojojoj. Oj alltså.
Näe, jag vet inte vad jag svamlar om...
Känns som att jag går in i en sån där zombie-period snart. Fan jag som trodde att jag blev av med dem när jag flyttade ifrån uppsala?
Hoppas att det bara är jag som är lite slapp.

Ska strax ta hand om tvätten och kanske äta en tredje frukost.
Jag har noll koll på vad klockan är idag, det känns sjukt. Tiden går fruktansvärt sakta.
Men, det som är positivt är ju att jag kommer hem när ungarna har gått o lagt sig ;)
Då kanske jag slipper en massa stök å stoj och kan lägga mig i lugn å ro och smita iväg till jobbet imorn bitti...

Annso tänker: Mitt hår är blött, vafan det regnar ju inte?
Smartskaft, jag har ingenting på plats idag känns det som, jag duschade ju när jag klev upp.
Hur FAN har jag hunnit med det? Och handlat och ätit och tvättat.
Iofs så börjar jag jobba om 1,5h och skippar lunchen, så det är inte så konstigt.
Jag får ju mat på båten idag (;

Kan definitivt rekommendera att lyssna på Blowsight.
De skulle dock ha gjort Pokerface lite saktare...

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0