tatuering

Min gadd är framflyttad.
Ska bli spännande å se hur mina föräldrar reagerar.
Ja, jag är nervös. Funderar lite på hurdvida jag borde ta ledigt ett par timmar från jobbet. Dels så att jag får rätt mängd sömn, men även så att jag inte jobbar ihjäl mig/stressar ihjäl mig och ökar läketiden.
Vid förra gadden så hade jag ju ingen chans i världen på att stressa upp mig :P
Vi tog en tur med bilen i vårt långa land bara. Grymt najs. Gjorde den en måndag på en veckas lov. Så hade hela veckan på mig att läka, ptja, ta hand om den så den inte skorpar och sådär.
Har på känn att det inte kommer gå bra med sömn och så med denna. Den ska sitta i nacken för fan. Jag som redan har lite problem med nacken :S
Jag borde verkligen ta lite ledigt från alla jobben.
Jo, så får det bli. Ledigt eventuellt mellan tors och fre.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0