tatuering

Jag ska då aldrig klaga över nacksmärtor igen!
Gjorde ondast på "vänster" sida av kroppen, och mitt på ryggraden/kulan typ.
På slutet var han ju tvungen att piiiina mig med 9 nålar, kändes som att han gnuggade in färgen >_<
"Det är bara en minut kvar!
"Skönt."
"Fast det kan ju vara en låååång minut iofs!" ;)

"Är vi klara innan halv?"
"Vi är klara nu! "
AAAAAAAAAH :D

Hammaren i svanken gjorde också ondast på vänster sida. Höhö skumt men kul :)
Åkte till min pojkvän ganska direkt efter, efter en subwamacka förstås.
Å han hade ingen hudtejp så jag sket i att plasta in tatueringen när jag skulle gå o lägga mig.
Mankan (han som tatuerade mig) sa faktiskt att den kunde "fastna" i kudden eftersom det kommer enormt mycket vätska. Men det var inte farligt alls om kudden fastnade.
Och rätt så det var så fastnade jag, trodde att jag låg så pass på sidan så att tatueringen inte var emot kudden men tji fick jag.

Klockan e halv 6 och min pojkvän ligger och sussar, undrar om han börjar om en halvtimme eller om 8 timmar :S
Hans alarm har inte ringt än, mycket möjligt att han har glömt att starta det.

Och jag gjorde bra i att ta ledigt den här natten. Jag känner av att min kropp inte är riktigt hundra på vad som händer.
Skulle jag ställt mig på en truckjävel i 8 timmar så tror jag säkert att kroppen hade lackat ur och gått o lagt sig nånstans (svimmat).

Jag blodade och det kom ju vätska som fan. Har nog slutat bloda men som jag skrev innan, det vätskar fortfarande.
(Jag gjorde ett litet avbrott i skrivandet för att väcka min pojkvän som precis har farit till jobbet....)
Jag frågade om den var lika röd som igår och han svarade såhär:
"Om det var den färgen igår så är du nalle puh's tröja idag."
XD
Han är så smart ibland :P

Som sagt så är det fel färg, men det blir bättre å bättre så till helgens slut har den nog den riktiga färgen, ska ta kort och slänga upp då med.
konturerna av vårt fina land =)
Har ett gammalt ärr typ vid östersund/sundsvall, skönt att det är övertatuerat äntligen.
Och nu när jag kollar och kollar så vart den större än vad jag hade tänkt mig men det gör absolut inte någonting. Är jätteglad över den! =)))

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0