svar & mat/diet

M, det är sååå tråkigt att färska bär ska vara så dyra =(
Och frusna med för den delen (frysta?)
Det är ju typ björnbär och jordgubbar som är någorlunda billiga fryst, men de blir ingen bra smak och konsistens om man bara vill glufsa i sig upptinat.

Appropå sånt, tänkte skriva ett matinlägg.
Jag fick tag i en chokladkaka, eller en Bar med kola i, med protein och sånt shit. Ni vet sånt man sa ha före eller efter träning för att få ork.
(Ett kolli som hade gått sönder och den hann ramla ut innan jag märkte, och hade tejpat igen kollit)
Bahf.
Jag har tänkt hela veckan att jag är grymt sugen på en liten chokladkaka.
Att jag är värd en liten chokladkaka, eller bara lite av mitt favoritlösgodis.
Men vadå jag är värd lit esötsaker?
Jag går inte på nån jävla diet, jag behöver inte gå ner i vikt, jag behöver inte ha kontroll på vad jag stoppar i mig. (vissa av er tänkte snusk där, ERKÄNN!) ;)
Back to zhe subject.
Just nu väger jag ungefär vad jag borde väga om man tar HÄNSYN till min längd och ålder. INTE går helt efter BMI:t, för det stinker hårig getpung.
Men innan min nuvarande pojkvän så låg jag på en bra vikt, som jag känner själv. Inte undernärd, inte övervikt. Jag låg helt enkelt bara bra där. Jag var nöjd med min kropp även om det inte lät så på mig.
Tänker inte nämna min vikt över huvud taget.
Iallafall, det skiljer sig ynka 5 kg. FEM SMÅ JÄVLA KILON!
Det är ju ingenting egentligen.
Inte för mig som är så liten.
(Jag är grymt kort, inte dvärg, jag har inte skägg!) Men om man jämför med en normallång i min ålder, som har normalvikt. Normal = medel i detta sammanhang.

....
Jag blev störd av e jävla massa msnrutor som poppade upp och började skriva till mig.
Så jag slutar här.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0