Spådom

Häromnatten (igår natt) hade jag såååå tråkigt på jobbet, och det råkade ligga en kortlek framför mig.
Efter X antal omgångar patiens (jag tycker det ser så kul ut när det stavas så och man uttalar det som pasians >_<)
Aja, då vart jag less på det eftersom att jag klarade ut dem hela jävla tiden (med lite fusk ;))
Så jag tog ut alla kungar, gav dem namn (det blev min pojkvän, mitt senaste ex, min närmaste killkompis och en kk för läääängesen)
Ni vet hur man gör när man ska spå någon? Man delar ut resten av korten i högar på dessa 4, man vet inte vilken kung/kille som är till vilken hög, för dem kollar man på sist.
I högen så är alla:
Hjärter - hur mycket kärlek man har mellan varandra (jag och killen)
Spader - hur många barn man kommer få
Ruter - hur mycket man hatar varandra
Klöver - hur bra ekonomi man kommer ha tillsammans.

Resultatet vart ganska lustigt, och ganska sant tror jag.
Minns inte, och hur det blev med kk'n är ointressant...
Men Närmsta killkompisen därrå, vi fick INGEN, NADA, ZERO kärlek alls :P Men en jävla massa pengar och barn :)
Exet och min nuvarande pojkvän blev nästan exakt likadana. Det enda som skiljde dem var att den ena skulle jag få 1 barn till med och där var 1 kort mindre av klövern (lite taskigare ekonomi). Den valde jag.
Guess what, jag valde min nuvarande pojkvän! :D
Men det som var så jävla läskigt var ju att han och exet blev lika.

Det är väl klart att man inte kan tro på något sånt. Lite slumpmässigt valda kort liksom. Men om man nu skulle tro på det där så tror jag faktiskt att det skulle ha varit ganska sant.
Liiiite läskigt ändå.
Men sen är ju jag en sån människa som jämt tänker: Tänk om.....
Tänk om jag skulle ha valt killkompisen till exempel, och tänk om det skulle bli så i verkliga livet...
Hahahahahaha >_<

Nu ska jag banne mig ta mitt arsle ända till gymmet.
Jag har till klockan halv 3 på mig att träna i en timme. Endast en jävla liten timme lugnt tempo för att vänja kroppen. Det borde jag väl palla?
Osså en halvtimme i duschen/bastun/omklädningstid. Och en hel timme för att åka med bussfan dit och hem.
Det blir 2,5 timmar.
Ojojojjj...
Dags å fara nu då.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0