sleeeten

Jag är så jävla slut så det finns inte.
Fötterna känns typ inte. Ryggen gör ont utav HELVETE!
Och nacken då, ajaj. Plus att jag får lätt huvudvärk.
Men jag kämpar vidare.
Hoppade över gymmet igår.
Får se om jag orkar idag.
Känns inte lönt att gymma när jag har så här ont.

Ska bli spännande å se vad man får för dom på synen imorgon!
Neeeeeeeeej....
Tycker att snubben som gör linskollarna är skitläskig, vindögd, på mitt ställe. Och en av snubbarna ser ut som Molle! Eller Mojje! Han med gult krull iaf....
Från barnprogrammet Nicke och mojje, eller nicke och molle?

Haha nu när jag tänker efter så gör mina tuttar ont också :P
Kanske lite för mycket information.
Men ändå.
Det är synd om mig nu.
Andra veckan av sjudagarsjobb.
Bara en kvar, sen blir det sexdagarsvecka igen.
Längtar efter lönen.

Igår for jag till min pojkväns garage efter jobbet och hängde där. Måste sett roligt ut när vi körde hem.
Två rääääggervolvos, smått stylade efter varandra på motorvägen :P
Måste sett roligast ut när man får syn på en snubbe i bilen som har ROSA text på bakrutan, och en brud som kör bilen med en drake :P

Jag är jättesugen på att ta lite från mitt sparkonto och åka till nåt varmt ställe en vecka.
Man kan ju hitta billigare resor lix.
Och det skulle vara såååå välbehövt!
Jag har inte varit utomlands sen italien för 2 år sen.
En veckas semester! FY FAN vad skönt!
Det bästa skulle vara att fara med pojkvännen, men han har inte så lätt at tta ledigt stackarn =( Det blir bara kaos när han är ledig och de tar in nån ny som inte kan allt.

Om en halvtimme ska jag fara till Uppsala igen å jobba.
Sen blir det nog sängen direkt efter.
Å jobba vid tolvslaget igen. =(

Lönen jag får den här månaden kommer vara saftig, yummie :)))
Bah, har inget roligare för mig.
Så jag ska nog gå.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0