skills.

Vem är mest skillad i världen?
Jag skriver ett relativt långt och känsloladdat inlägg.
På fel blogg, den lösenordsskyddade.
Inlägget kommer upp här när jag mår bättre nån gång.
Nu vankas det mat.
Efter det ska jag och pappa försöka få igång min bby.
*hoppas*

Ser ni regplåten?
Jag var minsann 019 år när hon gick igenom besiktningen :))
-Vi hör ihop mer än det verkar, men det funkar helt enkelt inte för en av oss, så det är bäst att vi fixar någon annan som kan ta hand om dig. Jag vägrar att bli lika sårad som jag blev år 2009.

*ännu fler tårar*
FAN! För en biljävel!
Det kan inte vara sant!
Det måste vara nåt mer!
Inte fan kan man väl bli så HÄR jävla ledsen och sårad för en ynka liten BIL!
*tänker på de stunderna som har varit lika jobbiga, tamefan.

Tänk dig att din bästa vän, din bror kanske, sviker dig. Ställer inte upp på dig som du har trott.
Gör dig besviken gång på gång.
Framkallar tårar.
En bil kan väl inte framkalla tårar.
Helvete.
Hon är mer än en bil. Hur ska jag kunna skiljas från henne?

Fucking jävla kuktårar.
Jag lovar, natten kommer gå åt helvete pga mina ögon.

MAT!
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: marie

tror aldrig jag hört någon skriva så känslosamt om sin bil haha bra där

2010-01-13 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0