sjukis

Fyy fan alltså. Jag som trodde att jag var immun mot magsjuka.
Men nejnej, igår kväll och imorse (vem fan vill veta hur ofta egentligen :S)
Aja, då hamnade jag på toaletten, utan alkohol.
Jag tror fortfarande att jag är immun mot att vara magsjuk och skyller på dålig sömn och att jag tog det lite för hårt på gymmet. Samt stressigt på jobbet.
Det låter nog helt sjukt, så vi säger att det bara är magsjuka.
Men, det hände ju ingenting mer än imorse, och nu kämpar jag mest med mitt snurrande huvud.
JAG ORKAR INTE LIGGA NED LÄNGRE!
Var upp och gjorde en smoothie, fick gå o lägga mig 3-4 gånger för att allt började snurra.
En smoothie tar ju inte mer än ett par minuter att göra heller!

Jag hatar det här.

En aspekt tror jag kan vara mina nya glasögon, hämtade ut dem igår och satte på mig dem efter gymmet.
De är starkare än linserna och starkare än mina gamla glasögon :(
Och när jag kollar på mina egna fötter så ser de jättesmå ut och jag har lite problem med avståndsbedömning.
Dåligt.
Så jag tror att jag kanske har fått för starka glas så att jag blev illamående.
Men varför skulle jag då spy flera gånger? När jag inte ens haft på mig glasögonen mellan gångerna?

I'm pathetic.

Till råga på allt så har en snubbe som bara talar engelska ringt och vill kolla på min bil som ligger ute för säljning.
Great, jag som inte har städat den!
Och jag vägrar gå ut i det här snöovädret, kan nog inte ens gå ut pga mitt yrande, så pappa får åka och möta snubben. Pappa som suger på engelska...
Men jag fick faktiskt användning av engelskan när vi talades vid i telefon!
Använde ett sånt där ord som jag ALDRIG trodde att jag skule behöva säga på riktigt!
CLUTCH!
Snubben frågade vad som hade gått sönder eftersom att jag har sänkt priset, och det var ju the clutch! Kopplingen!
Så jävla stolt jag känner mig!
Ordet kom fort som fan, behövde inte ens fundera på vad det kunde vara på engelska!
YEAHH!

Nä, det är riktigt synd om mig.
1) Magsjuka
2) Mens
3) Migrän
JAG HAR DE TRE EMMEN!
gah, nu skrev jag något sånt där patetiskt igen...
Fan...
Det är jävligt synd om mig ;)

...Den där blinkande smileyn betyder att jag är lite sarkastisk, eller nåt liknande.
Varför skulle det vara synd om just lilla mig? Det finns folk som har det betydligt värre.
Men varför ska det jämt hända något med mig så fort allt börjar gå bra?

Jag skulle kunna babbla på om MASSOR av knasiga och underliga saker, men mitt huvud snurrar och jag borde lägga mig ned igen.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: marie

du kanske borde ta och ta det lungt lite då och då jag blir jue orolig för dig!!, inte stressa runt allt för mycket nu

2010-01-28 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0