Rutiner

Jag älskar att träna, att gymma, men har så jävla svårt att få det att bli regelbundet.
Det funkar i 2 veckor sen så går det åt helvete.
Denna gången funkade det i En vecka.
Jag tänkte att Fredagar, det ska bli min pyssla-om-dag.
Bilen gick före träningen. Och nu har jag absolut inte tid att träna.
Sömnen gick framförallt före träningen.
Igår gick åt helvete me att sova, så det kändes tappret att försöka gymma efter jobbet. även om det hade behövts. Fan, pizza till middag och burjare till lunch. (Skitsamma vilken ordning de va i...)
Ska nog ta och göra en rejäl sallad till mig ikväll.

Men, imorn efter jobbet ska jag till Liljeholmen och träna. Var ett tag sedan jag var där känns det som =)
Jag kan slappna av och släppa loss där mycket mer än på centret i Uppsala. Och så har de fräschare duschar å bastu där ;)

Sen funderar jag på att fara på knut på kvällen, säg till mig om någon är intresserad av å följa med!
Imorn alltså.
Sen så blir det körigt på söndagen igen med jobb, jobb å jobb.
Nu ska jag fara och handla present, sen göra mig iordning och fara till A.
Efter det blir det brumbrum till <3 i Sthlm.

I know you like it ;)
Nämen katten, det svänger ju!
Jag gillar texten som fan.

Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Var tränar du?

Har precis skaffat nytt kort här i Stockholm, antagligen e de typ samma kedja eftersom jag med kan träna i Uppsala

2010-01-16 @ 10:57:38
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0