*poff*

Just nu fryser jag om fingrarna, så jag skiter i stavfel.
Idag har verkligen varit underlig.
Å tyvärr så kan jag inte skyllamina fucking humörsvängningar på mens.

Åt mat med familjen och syrrans familj. Minsta sonen, Silas är så jääävla söööt :)) Han är påväg att börja gå, eller inte än kanske. För han kan bara stå upp om han håller i sig i något. Men iaf, han höll i syrran och sen sträckte jag ut händerna och sa: kom siiilas! Så kom han till mig!
Och äldsta sonen, Andrej var så mysig när vi lekte med modellera, jag och syrran skulle självklart vara med och leka :p
Vettefan om vi tyckte att de va roligare än Andrej =P
Han sa: Får jag ta den där? Utan att vänta på svar så tog han grejen och gjorde något med den själv. Haha. Sen sa han Annso till mig för första gången! Han har haft svårt med namn på folk innan...

Jag vet inte riktigt hur jag känner, inför någonting just nu.
Vet iallafall att jag vill att de ska bli fredag kväll så fort som möjligt. Usch, vill inte gå o mäta gods nå mer på jobbet.
Och så insåg jag att jag MÅSTE vända på dygnet redan nu, för jag kommer ha skitsvårt med det i helgen.

fick samtal, så jag avslutar nu.
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0