Personbil.

Just nu hatar jag allt och alla.
Just for the record.
Eller nä, inte alla. Inte S som faktiskt ställer upp i alla väder.

*här ska det stå över en miljon olika svordomar*
Tårarna rinner en efter en nedför min kind.
Kan bero på att jag är mega-trött, men också på min bil.
Min kära, djävla bil.

Varför säger jag jämt fel saker?
Varför är jag så osäker på mig själv?
Varför kan jag inte bara hålla käften och se glad ut?

Min kära, djävla bil står på Märstagatan i industriområdet helt död.
Nä, inte helt. Men hon tuggar bara, snurrar inte runt. Och batteriet håller på att dö efter alla startförsök denna morgon.
Fan, det gick ju så jävla bra hittils.
Och hon gick finfint bara 30 min innan.

Det är verkligen dags att gå i ide nu.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0