nyårsfirande

Ska korta ned kvällen lite grann.
Jag är heeeeeeelt slut i kroppen, även fingrarna. Så stavfel kommer nog finnas.
Jag orkar uinte bry mig idag om det.
Pfft.

Jag gick till A i gottsunda, var där vid 4 och tog mig en cider och vi åt lite mat.
Enlekt men gott.
Efterrätt på det också =)
Vi (jag, A och M) for till stan, hej världen är liten.
A's pojkvän är en kille som jobbar på mitt jobb (dhl), så det var lite kul. Vi hade lite att prata om. höhö...
Vi anlände till Nyby och det gick riiiktigt segt för mig att dricka.
Helt plötsligt var vi några tjejer och 1 kille och det var dags att dansa :P
Någon hade fått igång en skiva med cascada >_<
Så jag, kusin och A stod i vardagsrummet och dansade järnet.
Wheey.
När resten kom tillbaka så satte jag mig ned, för någon fick för sig att starta lite sämre musik. Nej, jag kan inte dansa till the baseballs när jag är på festhumör. Inte på nyårsafton för fan!
Då ska det vara trance/dance!
Aja...
Jag och 2 töser gick till köket för att köra en tequila (YEEEEEEEEES ÄNTLIGEN!)
Det var riktigt najs. Men en av töserna orkade inte hela, så jag fick 1 och en halv ;)
Hade ju massvis ac vitron så det räckte ;) Jag gjorde en margheurita som smakade skit. Aja, var less på de där jävla cidrarna.
Sen var det dags för en tequila till för oss 3. Samma sak igen, en av töserna orkade inte hela så det fick bli en å en halv för mig igen ;)
Och sen gick det utför. Jag hamnade på dansgolvet igen.
Hamnade på toaletten.
(minns inte vars tolvslaget var nånstans! troligen mellan de två tequilas!)
Efter första toalettbesöket så ser det lite dimmigt ut för mig.
Minns att jag och M satte oss på en säng och hade deeptalk, eller nåt, R kom in och jag mådde dåligt, igen.
Upptaget på toaletten så det fick bli diskhon.
Usch :(
Städade lite snabbt efter mig och fick syn på A som skulle dra hem. Skyndade mig och följde med henne.
Stackarn la en pizzza på parkeringen, tur att vi hann med bussen iallafall.
Haha, vilken jävla resa! :P
Missade bytet i stan, köpte subway, traskade en bit och hon gjrode iordning bäddsoffan åt mig å jag slocknade =)

Daniel lyckades ringa mig 2 minuter innan tolvslaget, lite skills där ;)
Grymt glad över det. Få höra hans röst åtminstone på tolvslaget!

På morgonen vaknade jag lite lätt och började kela med kissemissarna. Myyyyspyyyyys!

Märkte att jag har tequila kvar, FAN!
Den kommer ju börja mögla innan den blir uppdrucken typ...

Jag har bestämt mig för att det här året ska jag INTE "spontansupa", utan bara dricka alkohol på högtider. Som midsommar och födelsedagar typ.
De e tamefan inte värt!

Jag är inte bakis, men otroligt förkyld och helt döööööööööd i kroppen!
Tänkte packa lite kläder o sen fara till Sthlm.
Yaaay =))
Stannar nog där till söndag, eller måndag om D jobbar eftermiddag då.
Det märks.


Jag är nog fortfarande inne i det där dansandet från igår...

Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: A

haha det va fin sammanfattning av nyårskvällen =P du glömde nämna att ja va den som satte på cascada musiken yeah haha å att ni inte kunde hälla salt som man ska till tequilan ;) men roligt va det! kramen

2010-01-04 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0