nattjobb.

Min dag ser typ ut såhär:
Jobb 8 timmar + lunch.
Hem, chilla ned, duscha, äta frukost, kolla på smallville.
Sovtajm.
Sover ca 10 timmar, beroende om jag har ställt klockan eller inte. Mest troligt inte.
Går upp, käkar middag, kollar på tv med föräldrarna, drar till jobbet.
*phew*

Idag ställde jag klockan först på 15. Vaknade och bestämde mig för att jag inte behövde göra mina ärenden.
Ändrade alarmet till 16.30.
Vaknade då och bestämde mig för att ärendena kunde jag göra en helt annan dag istället.
Ändrade alarmet till 19.00 för då lär middagen vara klar.
Vaknade självmant 17.30 :(

Inatt var smått sjukt.
Fick förfrågan av "mellanhanden" om att byta skift med en kille. Istället för 22.20 - 07.00 sö kv - fre morgon istället köra 01.00-09.00 må kv - lö morgon.
-Aldrig i livet sa jag.
Om han vill byta så varför inte bara fråga själv? Var egentligen min första tanke.

A, sen så var vårt system helt fucked-upp.
Vi scannar ju allting som vi ska köra till rätt plats, och handdatorn säger vilken plats vi ska ställa grejerna på, via streckkoden som vi scannar.
Men, så har vi dessa koder: Ota90, EDT150 och AVI99 = handdatorn kan inte placera godset så man får kolla på adresslappen och gissa själv. Inte så värst svårt eftersom en viss port ska till den byhålan och edn där porten ska till andra sidan stan, typ.
Och chaufförerna brukar ge med sig om godset står på grannens port, men inte FAN om det står en pall på deras port som ska till ANDRAQ SIDAN!
BAH!

Och så fick JAG skäll för det!
Som INTe hade ställt skiten fel!
BAh :/

Vänta er inte mycket inlägg från mig resten av månaden.
Pusshejs,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0