"komma ut ur garderoben"

Jag lade upp bilden på min tatuering typ överallt.
Här, facebook, garaget.org och bilddagboken.se.

Klickar mig in på bilddagboken och ser att jag har fått 3 kommentarer.
3 nissar som skriver att den är skitful, ser ut som en bajskorv, de hoppas att jag ångrar mig.
WTF?
I å för sig så var ingen av dem anonyma. Och självklart får man säga vad FAN man vill och jagfår skylla mig själv som la ut bilden.
Men ändå?
Det är ju en tatuering för fan. Jag skulle ju aldrig gjort den om jag inte ville ha den.
Och jag vet för i helskotta att den är för livet, håller ända tills jag dör.
Den var ju inte fult gjord, absolut inte.
Och kanske ser det ut som en bajskorv, men jag kollar inte på bajskorvar särskilt mycket så jag ska inte yttra mig om det.
Men VAFAN?
Vad är det som är så jävla fult med mitt land?
Jag orkar verkligen inte ta någon diskussion så jag svarade med en sån här ";)" på varje kommentar.

Jag kan tycka att det är skittråkigt att tatuera in en hästjävel på skulderbladet. Eller en svamp liksom.
Eller bara lite stjärnor i vatten är också tråkigt. MEN INTE FAN SÄGER JAG ATT DET ÄR FULT!?
Personen som nu har tatuerat detta har ju själv valt det, tråkigt för dig om du nångång ändrar dig. Men fan vad najs om du gillar din hästtatuering. Typ.
Däremot ett stjärntecken där linjerna ser lite konstiga ut, inte lika tjocka eller inte riktigt raka. DÄR har vi en ful tatuering.

*skakar av mig kommentarerna*

Jag har precis kommit hem från en vän.
Ska ställa och göra mig lite käk och sen smörja om gadden och lägga mig o glo på tv en sväng.
Fick bekräftelse från min chef/supervisor om att jag jobbar 01-10 hela nästa vecka. Samma dagar som innan.
Så jävla najs med lön på måndag. Eller tisdag.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Haha, strunta i dom du, den var ashäftig :)

2010-01-22 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0