klaaaant :D

Gjorde middag till mig och Daniel nyss.
Korvstroganoff med kycklingfalu och ris.
Orkade inte köpa tomatpuré så det fick bli ketchup med kryddor istället.
Chilli och svartpeppar.
Osså lite matlagningsgrädde.
De va ba de att chillin hade klumpat ihop sig på botten så jag fick inte ut så mycket, bad D att skaka så att de lossnade. Han grejja och slog med den.
När jag ska hälla i chillin i grytan så LUKTAR jag på den! Vet inte varför jag i hela världen fick tanken på att LUKTA på chillin! Självklart andades jag in lite och började hosta >_<
Men det gick över och det blev gott. xD

När jag ändå nämner min pojkvän...
Han är så gullig, för att jag såg att han hade tagit in en bilmatta, ni vet en sån där plastig man har fötterna på?
Och lagt i badrummet och ställt moppen på.
Antingen var han smart och tänkte ha den som "droppunderlägg" typ... Eller så hade han tänkt tvätta mattan och den låg nu på tork...
Det stod volvo på mattan.
Sen har han gjort andra saker som att ta in en centrumkåpa, det är som en liten navkapsel som man bara sätter över hjulbultarna på en bil.
Den har han som askkopp! Självklart står det volvo på den med..........
Å så har han halva vevaxlar som prydnader å säger att han ska göra någonting av dem senare eller inte har plats i förrådet :P

Man kan ju inte bli arg för att han har nära en hel volvo inomhus =P
Jag tycker att sånna där grejer han gör är så jävla gulliga =)

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0