Jobb.

Inatt var lite små-mysko.
Vi har en extrakörare som jämt snackar snusk. Fast han verkar trevlig iallafall.
Första gångerna vi jobbade tillsammans så trodde jag att han var mitt ex för waaaaaaaaaaaay long time ago's farsa. Men så var inte fallet. Tur det.
Han snackar inte JÄMT snusk, men "på den tiden" så var det alltid snusk på lunchen efter att alla hade ätit klart. Tack för den respekten iaf :S
Aaaja...
Vanligtvis jobbar han på S:t Eriks, de hanterar betong och cement där typ.
Idag pratade vi om lite jobb och så, han sa att de söker maskinoperatörer där.
När han berättade lite om det så tänkte jag att de kanske kan vara något för mig. Börjar bli smått less på godset vi hanterar på DHL... Jag vill då ALDRIG i hela mitt liv köra distribution igen. Inte mer än ett par veckor i sträck.
Så han ska kirra fram ett telefonnummer till mig till ikväll. Så ska jag plinka ned något klatschigt på mitt CV och slå en pling :)

Det känns så jävla drygt att söka jobb när jag väl jobbar heltid :S
Man måste satsa extrem-hårt bara för att inte gå arbetslös en endaste dag. Usch, jag orkar inte.
Den där solsemestern känns ruskigt nära nu på något sett. Varför inte Thailand? Jag har ju pengar ligger... Det är bara de att då får jag vänta ett par månader till med min nya bil.

Det blev övertid idag.
Det sista jag gjorde var att reka och hålla trådarna i styr i "källaren", när jag klev upp därifrån och hade sagt hejdå till alla så fick jag kväljningar när jag gick till mitt skåp.
Det kan bero på 1, för mycket jobb. 2, nån nisse hade sprängt en brandsläckare som låg och pös hela natten och vi vädrade inte värst bra. 3, arbetsmiljön är allmänt dammig och skabb 3, det är en ny form av migrän jag har fått.
Detta låter äckligt, men "kräkset" sitter fortfarande i halsen, fan, jag vill inte bli magsjuk. Jag kan inte bli magsjuk.
Inte om jag inte har druckit alkohol. Det går inte att spy för mig längre annat än när jag har druckit alkohol.
Vad FAN är det med mig?
Ajuste, kan vara för lite sömn också....
Varför slutar jag då inte att skriva och går o lägger mig?
Jag skiter i smallville idag och tänker sova tills det är dags för middag.
Därmed basta.
Om jag inte kan sova så ska jag iallafall ligga i sängen och glo på pippi långstump eller något annat spännande :S

Nä, nu bestämmer jag att jag varken är, eller är påväg att bli magsjuk. Det är bara att jag är orolig.

NU vet jag varför jag mår illa ;)
Har nämligen fått denna låt på hjärnan och vad jag har för mig så gillade mitt senaste ex den väldigt mycket. xD
Vi skildes inte direkt de bästa vägar man kunde gått, om ni förstår.


Jag har kommit på att jag vill ha 4 barn, 2 pojkar och 2 flickor.
De ska heta Jonatan, Leone, Stella och Sierra.
Vad tycks? =))) (Stella ska vara äldst, sen Jonatan, sen Sierra och sist Leone med typ 3 års mellanrum mellan varje :)))

Sängen kallar.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Nope tränar på nautilus..

Jaja, men jag vet att vi har helt olika musiksmak :P Sen att de finns en del jag gillar som du lyssnar på :P

Du när ska ni ta å komma över då?

2010-01-19 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0