I wish



Jag är fortfarande i Stockholm.
Har gjort frukost, men den är orörd. Fastnade här istället :S
Ska bara kolla på Smallville och sen fara till jobbet i Uppsala.
Är INTE pepp.
Jag vill sova.......
Har inte fått sova ut sen nyår! ÄN! Trots mina 12 timmar igår!
Tjatar på D att vi ska ta hit en av mina sängar, men han gnäller bara om att han inte vill kasta någonting som är här, eller måste bygga om först.

Idag fyller min barndomskompis tjugo år. HELT otroligt!
Det är det iofs varje år eftersom hon fyller år "först" :P
Men ändå. Det borde betyda att jag också fyller 20 år snart. Hihi =)
Det är såååå dags att flytta hemifrån!

*sliter mig*
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0