ex

Jag nämnde ju mitt senaste ex här för en stund sedan.
Av en ren co-incidence så gluttade jag runt och hamnade på hans lillasysters sida på communitys och lite sånt.
Folk som vi kände och umgicks med på den tiden.
Råkade kika in på hans nya flickväns blogg, hur FAN hamnade jag där? :S
Aja, hon hade beskrivit honom med ord, i en lista. Och jag kan bara småskratta för mig själv och hånle.
Svärmorsdröm, det är precis vad han är :P (stod inte på listan dock)
Sista eller näst sista på listan var: sexguru.
Ni kan gissa att jag asflabbade ganska högt där >_<
Sorry tösen, men allt han kan har jag lärt honom :P

Alltså jag vettefan, det är något med den där killen som gör mig så nedrans frustrerad.
Arg. Irriterad. Han gör ju ingenting! Inte en fluga förnär! Och ändå blir jag arg bara jag ser hans namn eller hör någon prata om honom. Man kan verkligen säga att vi gjorde slut "när festen var som bäst", ni vet det där uttrycket att man ska gå när man är på topp...
Kanske därför jag fortfarande är lite chockad. Men jag har bara mig själv att skylla, det var ju jag som gjorde slut.

Jag har mitt klassfoto från ettan på gymnasiet ligger bredvid datorn, brukar kika på det och tänka tillbaka.
Ett par av grabbarna saknar jag något enormt. Jag hatar att vi har tappat kontakten pga mitt ex.
Jag "jämför" stunderna från första året med studenten och undrar, om vi inte har kontakt ett halvår efter studenten - kommer vi aldrig ha kontakt igen? Aldrig som i inte ens om 40 år?
Jag vill inte att vi bara ska ses på typ valborg och midsommar. Hoppas innerligt att vi kan fortsätta att ha en stooor fest hos mig på midsomrarna :))

Jag har hört att de vännerna man skaffar under gymnasietiden är de som förblir livet ut. Jag hoppas verkligen att det stämmer.
Jag ska försöka få de å funka.
Det är där mitt helvetes jävla jobb är ivägen.
Nä, det ska gå att ordna allt.

Ska försöka få gubbarna jag gick i samma klass som i trean att ha en re-union i sommar :)

Nu ska jag börja göra mig iordning för att fara å jobba.
Imorgon ska min barndomsvän följa med mig och välja glasögon och kanske ta en fika.
Det ska bli skoooooooooooooooooj :D
Hoppas att jag hittar ett par som passar i min plånbok :P

Hmm, vad sägs om det här:
Jag lagar kopplingen på min bil, säljer den för femhundra kronor mer än förstapriset. Då åker jag utomlands för pengarna.
1, jag kommer inte orka fixa kopplingen. 2, jag kommer inte få den såld för så mycket pengar......

*Sliter mig bokstavligt från datorn*
Hey, jag gjorde min första smoothie idag, med min stavmixer jag fick i julklapp =) det vart ganska gott.
Björnbär, juice från en apelsin, yoghurt och lite honung. Mer honung och mindre yoghurt nästa gång.
Pusshejs.

Appropå sex...... :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0