=)

Åh, känns jättebra att du tänker så på mig, M :)
Men jag har inte råd att ta det lugnt just nu.
Jag klagar allt stress på jobben, och vi har ju pratat om det här, jag har ju bara extrajobb överallt. Dagen då jag står där utan jobb på vardagarna - då får jag ju ingen lön.
Men jag har en ruskigt bra plan från typ nu till min 21-årsdag :)
Ja, jävlar, jag ska ju fylla 20 nångång innan det också =P
SPÄNNANDE!
Det är bara mellan Mars och Juni som jag inte har fullt koll på.
Men jag hoppas att jag lyckas spara såååå mycket månaderna innan, så att jag verkligen kan chilla och ta det lugnt de månaderna, vila upp mig inför sommarens jobb.

Nja, jag vet att jag ändrar på mig väldigt ofta och jag vet att det här inte är bombsäkert, men jag har räknat med dessa faktorer i ekvationen.
Och därmed är det en ruskigt bra plan ;)
Så här gör vi på det!
sooooftmetal-fingers ;)

Ooops, bilden blev nog lite stor.. Men de kan ni stå ut med en gång :)
Kan ni fatta hur jävla överlycklig jag blev när jag såg min pojkväns kylskåp?
Idag, när jag kom hit för någon timme sen.
HALVA KYLSKÅPET MED GRÖNSAKER!
Plus en kasse på golvet med massa apelsiner och bananer :))))
Jag hade begärt lite blåbär och hallon, råkade skriva en liter XD Men menade såklart en sån där liter som man brukar ha jordgubbarna i en ask, ni vet en sån som kostar mellan 20 och 30 kr på somrarna?
Det kallar jag en liter när man snackar bär...
Men det missförståndet utreddes och jag fick ett par, lite mindre, askar med blåbär och hallon. STORA blåbär. Och ni ser ju på bilden ovanför hur stora hallonen är, och hur jag äter hallon när jag är ensam hemma :P
Fast jag åt bara upp halva askarna, måste ju låta barnan och pojkvännen få smaka lite =)
Kollade på kvittot och räknade ut att bären kostade 60 kronor!
Det var hallonen som drog ut räkningen, fan. blåbären kostade bara 20 spänn, typ, och hallonen FYRTIO!
Men det var det nästan värt.
För min lycka :)
Som jag hade i typ 15 sekunder, innan jag insåg att jag måste dela med mig av godsakerna till resten av familjen.
>_<
Fy fan vad jag har underskattat sommaren, och inte utnyttjat sommaren som var nyss.
Det är ju så JÄVLA härligt att bara gå runt och plocka bär och äta. Kanske plocka i en liten ask för att sedan hälla i sig, men inte alls för att plocka och sen dela med sig av :P NEJNEJ!

Fy fan vad jag längtar efter sommaren........

För er som inte vet så jobbar jag och min pojkväns bror på en grönsaksgrossist här i sthlm. Han har heltidstjänst som orderplockare och jag har endast fast tjänst, plus extra, som chaufför och kör ut ordrarna.
Så han har bättre koll på vad det finns för saker att välja mellan, och har allmänt lättare för att handla frukt och grönt :)
Men vi båda får göra det. Och det blir såååå mycket billigare än i affärn :P
Så jag skrev vääärsta önskelistan igår till honom, och vips så ligger grejerna i kylskåpet =))
Mumma!

Jag är jätteglad idag, dels så har jag fått jobba efter 2 dagars uttråkande vila >_<
Sen så har jag fått köra STORTRUCKEN!
Alltså en STOR truck som man lastar och lossar lastbilar med.
Den drivs av Diesel, alltså inte El. Och är därmed mycket mer kraftfull.
Och jag är precis som pojkarna, och männen - ju större desto bättre leksaker! :D
Vi har lite brist på folk och då fick jag, som ändå satt i den trucken och pillade lite, lossa 2 pallar från en lastbil, från sidan sådär jättecoolt.
Åh, sååå jag hoppade och skuttade efter det!
Sen kom en kille och ville ha 2 tunga pallar lastade, från sidan sådär, då fick jag hoppa ut i trucken och lasta in dem i lastbilen =))))

FYI: Det är skitkul :)

Nu ska jag kila och glo lite på tv.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: marie

åhhh nu blir jag avundsjuk igår satt jag å var så sugen på jordgubbar å andra färska bär, å så sitter du å smaskar i dig massa bär!! haha värsta lyx :D du är så duktig som jobbar å sliter:D men så kul å höra att du trivs med vad du gör:D

2010-01-29 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0