....

Glasögon kirrade för sextonhundra kronor.
Fuck alltså. Min budget var tvåtusen och kärringen tyckte att det var bättre om jag hade sånt här blixt-skydd samt tålighetsskydd på glasen, det kostade femtonhundranittionio kronor. Eftersom att jag kör lastbil. Och det är bra när man möter bilars ljus och så. Plus att glasen är lite mer tåliga.
Sen ville hon att jag skulle betala mer för glas som var lika tunna som bågarna, nej fy fan där räcker det. Jag kan ha glasbottnar, det är inte så värst märkvärdigt. Har ju haft det innan så :P
Märk nu att bågarna gick på EN krona. Så det tycker jag var ett ganska så bra kap. Kunde ju iofs skippat blixt-skyddet och tålighetsskyddet, då skulle allt som allt gått på 801 kronor. Ännu mer billigt. Men jag resonerade såhär: Jag vill kunna köra bil bra och ha glasögonen länge.
Punkt.
De kommer om en vecka och är grön-bruna :D
Hittade ett par skitcoola som var metallicsvarta på utsidan och metallicgröna på insidan. Dock var det nån vit mojäng på sidan som gjorde att de såg BREDA som fan ut. Så nej.
Och så hittade jag, eller johanna hittade dem, ett par röda med en TRAKTOR på ena sidan! De var nr 2 på min vill-ha-lista.
Men som sagt så blev det dessa, lite tunnare och lättare.
Känns bra faktiskt.
Jag vart rå-snygg i dem med min myspysmössa på och man såg lite utav min blonda kalufs sticka ut på sidorna om hakan :P

Jag fundera lite på hur mycket sömna jag får hurvida jag går o lägger mig nu och vaknar om ett par timmar för att se smallville, och försöker sova sen. Eller är vaken tills smallville slutar och vaknar när det är dags att fara till jobbet.

Sen funderar jag på att fara å gymma en snabbis efter jobbet imorgon. Alltså inget jobbigt, bara lite flax och rodd sen en låååång dusch/bastu och en rixossallad på det och sen tatuering.
Endorfiner i massor och jag kommer kanske vara lugn från dem + käket.
Hoppashoppas.

Sen har jag kirrat ledighet natten mot fredag. YAAAAAAAAAAAAAAAY!
Tack som FAN!
Kan jag läka mig och lugna mig i fred hela torsdagen och fredagen.
Pengar kirrat också.
Heeeeeeeej vad mycket som kommer försvinna från min lön den här månaden bara för att jag har "lånat av mig själv" :S

Nä, sluta tyck synd om dig själv annso.
Appropå tycka synd... Jag får bara mer och mer ont i min vänstra handled från de där satans truckhelvetena.... Kan knappt lyfta ett 20kgs kolli längre :S



Enjoy. Pyssokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0