...

klockan är kvart i fem på morgonen.
Har bestämt mig för att ta tåget som går arton över fem. Bara för att restiden sammanlagt är 47 min. Om jag åkt innan hade jag fått vänta 20 min i liljeholmen eller slussen, och det orkar jag inte.

Trodde aldrig att jag skulle somna igår.
Lade mig halv 9 och var trött som ett as. Men inte mer än så.
Ungarna skrek och hade sig, de somnade INTE när de gick och la sig vid 23 tiden. Helt sjukt.
Men jag vaknade lätt när alarmet ringde nollfyranollnoll. Så nån sömn borde jag ha fått.

Känner inte av någon bakfylla. Skönt.
Hoppas att jag inte har någon alkohol i kroppen bara så att jag kan köra lastbil :P (har alkolås i "min" lastbil :P)
Fan, hur förklarar man för chefen att det inte går att starta lastbilen? xD
-Nejmen jag har fortfarande alkohol i kroppen från nyåsafton.
-Det var ju för fan över ett dygn sen!
-Jo men, jag har liten kropp vettu och drack ganska mycket...
:S

Hoppas att det inte är så värst mycket att köra ut idag. Typ som förra veckan. Då kan jag ta det luuuuuuuuuuugnt.
Är inte särskilt pepp på att jobba med min förkylning faktiskt.
Kroppen värker fortfarande. (tack vare Daniels uppfuckade säng.)

Dags att klä på mig nu och fara till t-banan.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0