Långt inlägg om allmänt blaff.

En trerummare för fyraochetthalvt tusen!
Tokigt eller vad?
Iofs så låg lägenheten lite längre bort från stationen, men i ett lugnt område.
Upplands väsby alltså.
Jag ska SÅ köpa lägenhet där. I upplands väsby alltså.
Inte där den DÄR lägenheten ligger.
Skitsamma om centrum är lite "vildare", är de inte så överallt?
Men om jag KÖPER en lägenhet så ska jag FAN ha det centralt!
Och det känns som att leta efter en nål i en höstack att få en andrahandslägenhet som passar mig i u-v, så det blir väl till att vänta på det där heltidsjobbet, ta ett lån och köpa mig min fucking jävla lägenhet.
Min arbetsgivare @ bemanningsföretaget är i THAILAND! För fan. Kommer hem i mitten av januari, men han lovade att jag skulle få veta så fort som möjligt.

Carro, jag SKA gå till kundföretaget och säga att jag är intresserad av jobb, det har bara inte blivit läge och jag vet inte än vem jag ska leta upp.

Jag ska börja skriva en lista på grejer som jag verkligen vill ha. Typ hyllor, skålar, toalettskåp. Fan vet jag. Sånt som man antingen köper när man har flyttat, eller glömmer bort inför flytten.
Hej halva lagerhaus och stockhome :*
Det ska bli såååååå kul att flytta hemifrån. Och ha inflyttningsfest. Och ha ett eget place. Betala egna räkningar.
Idag har jag ju autogiro på typ allting, så jag betalar inte riktigt räkningar som det låter.
Sen är ju mina fasta månadsutgifter bara mobilen och gymkortet. Bilen har ju engångsavgifter bara, så den räknas inte.

Idag bestod min frukost av ett stort glas oboy (har jag inte druckigt på evigheter) och en bit tårta.
Varför?
-Jag gick upp sent och ska ändå äta lunch snart. Innan jobbet.
Jag får hela tiden för mig att om man jobbar ca 12 till 18 så är det en "full dag" men det är det inte!
Så jag har INGEN matrast!
Fan, dagens i-landsproblem. Eller är det u-land? nej.. i-land...

Heter det druckigt eller druckit?

Jag kom på världens bästa raggningsreplik ;)
Eller, nån annan kanske har kommit på den innan mig. Och jag kommer ju aldrig kunna använda den för dens syfte, men ändå!

Killen: Kan jag få ditt nummer?
Tjejen: Det är 112, because I'M ON FIRE! ;)
Det är meningen att killen och tjejen ska ha dansat typ innan, och hon är het, pga killen. Fattar ni? ;)

FYI: jag är skitsugen på att åka till lilla Enköping, ni vet staden där allting är nära? Hur är uttrycket igen? Nära till allt? Aja...
Det är verkligen så, allting är nära. Gångavstånd överallt trots att det känns som en evighet att gå från ena änden till den andra.
Det är så synd att jag har tappat kontakten med många som bor där, och andra har flyttat därifrån.
Jag ska definitivt åka dit på raggarträffar/cruisingar i vår och sommar.
Jag vet inte riktigt varför jag är sugen på att åka dit faktiskt. Kanske gamla minnen, som är bra, som dyker upp.
Typ när jag och ett gäng killkompisar satt i rugbylokalen och söp? Såååå sjukt! >_<

Hur var det med minnen nu igen? :S
Ointressanta för läsare.

Jag är lite sugen på några sjudagarsjobbveckor den här månaden.
Jag jobbade 1 dag förra månaden på 1 av jobben. Och det känns dumt att skatta på det, så jobba lite den här månaden och lägga till den dagen på det.
Uäääääh bara den här veckan med lugnt eftermiddagsjobb kvar.
Sen resten av månaden blir det nattjobb (L)
Söndag kväll till fredag morgon. Sen lördagar @ grönsaker. Och nu tänker jag ta lite matkörningar @ söndagsförmiddagar.
Det låter underbart bra. (Jag som lovade mig själv att umgås mer med min pojkvän denna månad?)
(Äsch, det får plats det med :))
Herrejääävlar vad jag kommer spendera pengar på bensin! aja...

Tillbaka till dagens händelser:
Först ska jag duscha och få i mig lite lunch. Nu typ.
*kollar på klockan, FAN, jag börjar jobba om EN TIMME! Krasch, där sprack tidsplanen!*
Aja, om jag hinner, fara till min optiker och beställa synkoll sen.
Och efter det, in till jobbet och boka in söndagskörningar.
Sen till jobbet och jobba. Ska trucka och mäta godshelveten. *ogillar*
Men, det är bara 3 dagar till med idag inräknat, sen slipper jag mäta gods! YEAH!

Vafan! LUNCH!
Slänger in en video snabbt.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Låter bra :) Var bara ett tips...



Jag ogillar bemanningsföretag efter det här.. Men de kanske man inte ska säga :)

2010-01-06 @ 21:13:32
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0