dagen

Jag vet inte riktigt...
Gick åt helvete på lins och glasögonkollen typ.
Fick 10 par linser iaf.
Och hela kalaset skulle kosta lite mindre än 400 kr. Ganska OK för 2 undersökningar, linser i 10 dagar och 2 biobiljetter.
De har även rea på bågar från 1kr, så ska in och hitta mig ett par ruskigt billiga snarast.
Då kan jag använda linserna i 10 dagar och få ut glasögonen om ca 10 dagar.
Yay.
Å kasta mina helvetesfärgadelinser. Har inte haft råd att köpa nya, så har "gått över tiden" med mina månadslinser, inte bra, men vad gör man när man kraschar glasögonen och inte vill gå runt i ett par glasögon, som jag inte får köra bil i lagligt, och ser ut som skit i.
Tror att jag tar med mig glasögonen, tar ur linserna på jobbet. Borde funka att jobba i cpglasögonen. Och sen sätta i ett par linser, för sista dagen, imorgon och köra hem.
Sen jävlar ska det vara slut, helt finito på mina färgade linser.
(kanske köper nya sen när jag har råd om femhundra år.....)
Hej det är lön om en vecka :))

Katten har varit beroende av att kela med mig idag så ett till minus med mina ögon. Kliar och håller på att svälla upp.
Sen är jag fet-trött också.
Synd om mig.
Bara jag slipper linsdjävlarna så klarar jag nog av å jobba.

Vafan :S

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: elma

Åh jag måste också skaffa linser, men tar verkligen aldrig tag i det!

2010-01-18 @ 22:41:09
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0