avreagera.

Har fått avreagera mig lite. Fan heter det så egentligen? Av-reagera. De-reactivate på usel översatt engelska.
Aja.
Jag har inte städat mitt rum på evigheter, wohoo vad ovanligt?
Gör knappt nå i mitt rum förutom att sova.
Står kassar med kläder, skolpapper och böcker överallt, alla lådor och hyllor har tagit slut för längesen.
Dammråttorna är min familj.
Vafan?!

Å tro nu fan inte att jag har städat för ovanlighetens skull!
Nä, jag slet bara tag i saker, ut med sladdar, putta på skiten (allt förutom min säng) Och vips så har man jättemycket plats på golvet.
Funderar på att flytta på sängen med.
Kopplade in datorn och skulle precis starta musik igen så hörde jag barn på nedervåningen.
Ah! Syster och hennes familj är här! Måste ner och hälsa!
Så nu känns det bättre. Faktiskt.
Och om de inte var här så skulle jag sletit fram dammsugaren, men den låter ju så jävligt.

Jag har ingen lust för att vara glad idag.
Kul å äta middag med dem när man känner sig som ett vrak.
Neeeeeeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0