åt helvete

Igår gick det åt helvete att jobba.
Jag fick lika många stopp som vanligt, men hälften var i sthlmsområdet.
Och jag fick fan åka över hela jävla norra sthlm.
Spånga, sollentuna, solna, upplands väsby etc.
SPÅNGA! Körde efter gps'en hela tiden och hamnade i uppförsbackar som jag inte kom uppför.
Fan vad jag önskat att jag hade 3axlat å inte mina jävla två...
Hade inte fullt lastad bil heller, så där tappade jag lite.
Det var bara å antingen ta en omväg eller gå med pirran >_<
Sen var det trafikolycka mellan knivsta och första uppsalaavfarten och där hamnade jag. Tog lite rast när jag stod där ^^
Det gick bra i uppsala förutom lite smått skit.
I en rondell, mindre sort, hann jag inte se en personbil, och jag hann inte stanna. Men han tog det lugnt och stannade för mig. Det var snällt =)
Å sen skulle jag leverera på gränby centrum. Det var djävulskt. Med massa familjer som skulle shoppa. =(
Och de jag skulle leverera till kunde inte beskriva vilken port jag skulle lossa i.

Å sen när jag skulle in till slakthusområdet igen (bredvid globen), då sa det kraaaaasch när jag skulle tränga mig förbi en volvo 460. Chauffören vart förbannad och vi stannade och stoppade upp trafiken, han gick ut och pillade lite på sin backspegel och sa: Det är lugnt, den sitter fast!
Jag vart lite småsur och tog upp HELA vägen (som är 2filig, men de va ju massa snö och parkerade bilar ivägen...), och låg bakom volvon ända tills jag skulle svänga.
Kollade på lastbilen, ingen skråma alls. Undrar vad det var som skrapade i :S

Det vart lite sent men jag skyller på trafikolyckan.

Och som kaka på kaka så missade jag PRECIS tvärbanan, fick stå och vänta där i 10 min. Samma sak i liljeholmen, missade precs t-banan, så fick vänta 10 min till på nästa.
Sen fick jag veta att daniel och ungarna hade precis käkat, så då traskade jag tillbaka till centrum och köpte mig en pizza. Namnam =)

Jag sov i nära 12 timmar, naaaaaaaaajs.
Nyss var vi ute och åkte pulka med hjorden vi har här hemma :P
Å jag är nog för lat för att åka hem idag, så jag åker till uppsala imorn bitti när D åker till jobbet, han får skjutsa mig till t-banan :P

Å nu vetefan, soffan känns rätt inbjudande.
Haha.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0