Sveda och värk.

Jag har haft ont i magen, typ liknande sura uppstötningar i snart en vecka, det är hemskt.
Gör så inåthelvetesfuckingONT. Och pillrena verkar inte förrns mer än en timme efter att man har käkat dem =(
Igår klagade jag ju över att jag var såå slut i kroppen, det är jag typ fortfarande.
Jag har slum-sovit ända sen jag kom hem från jobbet idag vid 15. Alltså typ sovit en halvtimme/slumrat en halvtimme/vilat en halvtimme.
Min pojkvän har så OTROLIGT dåliga sängar/sovplatser så det är både oskönt och jag blir ju orolig som fan.
Men det räcker med att jag sover en hel natt i min egen säng hemma i Uppsala så är iaf ryggen återställd =)
Min mage har börjat leka med mig, alltså det räcker inte med att jag har små nissar som möblerar om i hjärnan, nu går de på min mage också!
Jag låg uppe i ena sängen och försökte vila/blunda ögonen och magen sjöng typ,
det lät och kändes som Linkin park - Papercut. Iofs ganska najs för låten är bra.

Sen när jag satte mig här vid datorn så började den hålla på igen och jag sa till min pojkvän att han kan skippa basen, för min mage är nog bättre.....
Seriöst, riktigt kurrikurr blandat med sura uppstötningar, det här är inte bra.
Nej, jag är inte hungrig, den är bara extremt orolig över något. Har sabbat ALLT vad som heter dygnsrytm att göra...
Orolig över framtiden och sånt där skojs....
Vad ska jag göra åt det liksom?
Det KAN ju bli bättre med magen om jag bor hemma i Uppsala och jobbar natt på Dhl... Fast då mår jag ju dåligt på andra vis.

Ska iallafall ta hem mitt belastningsregister så fort som möjligt och när jag får det i hand ska jag på arbetsintervju =)
Hoppas att det kan bli något mer än bara extra/vid behov/bajs med RIKTIGT KONTRAKT och 6 mån provanställning. Jag vill ha. Hoppas.

Tills dess sliter jag ut mig på orderplocket. Har inte kommit in i det här med att lyfta tungt igen riktigt. Det kommer, det kommer. Försöker fokusera på att komma "ikapp" först. Jag är på god väg.
Yaay to me.

Ska försöka få min icke-trötta pojkvän att gå o lägga sig med mig nu.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: marie

magkatarr ab!! se upp så magen din inte blir värre! magen läker inte fort kan ja lova dig!! lycka till på intervjun i alla fall:D:D

2010-02-23 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0