Sex och samlevnad

Jag funderade lite på i förrigår, festen ute på landsbygden...
Många av mina vänner fick sig ett eller annat strul då.
Bildbevis på 1, men jag lovar att så fort min vän får se den bilden så blir det att ta bort från telefonen. Den kommer INTE visas för allmänheten om min vän inte vill det >_<

Sen funderade jag lite på om jag saknar det där, att vara singel och kunna strula med folk, stöta på folk hursomhelst.
Men jag tror fan inte att jag saknar det.
Däremot så saknar jag jääääääämt min pojkvän när jag ser en polare stå och hångla upp någon :P
"Vill också" Haha, nejmen...
Och så vill jag gärna ha med min pojkvän på typ sånna stora fester, så jag kan gå runt och säga till alla: Tja, du såg den där killen jag nyss kysste? Det är min pojkvän sen mer än 1 år tillbaka. IN YOUR FACE!
Eller nåt... Vill visa upp honom för alla typ :)

Sen fundulerade jag på det där med att strula med okända människor...
Och att man lyckas hamna i säng med någon efter endast en kväll!
Det där me å hamna i säng har jag nog aldrig gjort. Inte efter endast en kväll. Nej, jag har lyckats umgås med nissarna i åtminstone ett par dagar innan sånt där händer...
Det är nog mycket möjligt att jag har strulat/hånglat med någon okänd människa, men jag vettefaan om jag inte har lärt känna alla efter faktiskt.
Det verkar ju som att många hittar ett strul/one-night-stand och sen är det över, man ses aldrig mer igen typ.
Men jag tror inte att det har varit så för mig.
Hej jag heter annso, jag hånglar på första träffen sen blir vi inte mer än vänner, är det lugnt med dig?
Haha.........
Jag må ha dåligt minne, ni kan gärna hjälpa mig på traven, men jag tror att "den senaste" som jag kysste första gången vi sågs, måste ha varit så längesen som Classic Car Week typ 2004? Eller t.o.m innan det?
Alltså, annars så har man ju kännt personen åtminstone i ett par dagar innan "första kyssen/strulet".
En kompis kompis tillhör inte, för den personen har man ju kanske inte träffat, men det räknas fortfarande inte även om man vet saker om den, typ senaste pojk/flickvän, favvomaträtt o.s.v...
Det där med att världen är liten kommer ju oftast i efterhand....

När jag är som mest inne i det här tänket, om jag saknar att vara singel eller inte, så smsar min pojkvän och säger att han älskar mig.
Vilket sammanträffande?
Eller är det ödet? Gud som ger mig ett tecken? ;)

Jag hoppas INTE att han har fått fnatt och gjort något för mig/oss idag.
Jag kommer vara sluuuuuuuuuut efter jobbet när jag kommer hem till honom ju!
Och så är varken han eller jag som alla andra, som hoppar på den här valentines-day-grejen...
Tidigare så har ju den här dagen faktiskt varit min otursdag.
Men med tanke på att jag har haft ett ~stadigt förhållande under den här dagen de 4 senaste åren så tror jag att det har gått över :) Hoppas det iallafall!
(~stadigt för att det förhållandet över de 2 första åren tog ju faktiskt slut, så det lär inte ha varit så stadigt mer än just för stunden)

Den här låten tillägnar jag alla bad boys som strular runt på självaste alla hjärtans dag ;)


PUSSHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0