MJ


Jag börjar med ett klipp idag.
Michael jackson - man in the mirror.
Det finns stunder då jag verkligen älskar mina jobb.
Har aldrig varit något fan av MJ men alltid tyckt att hans låtar är bra.
Har jag nämnt en cd-skiva som har spelats på repeat ända se jag började jobba natt på DHL?
Iallafall, så är det någon som inte orkar byta skiva, och på den finns lite smått o gott som MJ, denna låten... Backstreet boys, trance och lite annat shit.
När den här låten dyker upp i högtalarna, spelas högt, och några står och nynnar/dansar på truckarna Och nån kanske sjunger högt med i texten...
Fan vad mysigt det är

På jobbet jag har nu, i Sthlm, där spelas antingen radio 107,5 eller nåns hemmagjorda cd, nångång då och då dyker även MJ upp och det blir samma grej, några nynnar, några sjunger med, några dansar när de plockar.
SÅ JÄVLA MYSIG STÄMNING DET BLIR DÅ!
Alltså, man måste nästan vara där för att förstå det msyiga i det hela...

Min pojkvän sa igår att jag borde gå och kolla upp om det är något annat med min mage kanske, det kan ju vara magsår eller nåt, sånt där allvarligt. Men jag tror inte det, det börjar gå ner nu.
Och jag svääääääääääär, nästa vecka när jag får sova i MIN säng i en hel vecka, och jobba på DHL, 5 timmar/natt 4dagar/veckan, då kommer magen att sluta gnälla....
Däremot kommer min hjärna att dampa som fan för att jag inte har någonting att göra.
Haha..
It's gonna be goooooooooooood...

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0