knasigt och trasigt

Det måste ha varit någon i min hjärna inatt och möblerat om lite...
För idag har varit jättesjuk, alltså inte mer än vanligt. Men ovanligt annorlunda.
Citroner har slinkt ur mina händer, jag har avancerat från att gå in i dörrar till att gå in i lastbilsportar :S
Senast så var jag millimeter från att ta handtvål på tandborsten... :O

Och så ska jag iväg och jobba morgonpasset =)
Ska gå o lägga mig nu och sova till 3 ungefär, sen jobba 4:30 till 13:00 ;D
Ska bli spännande att dels få fram bilen, sen att jobba på ett nytt pass =)
Kommer bli så JÄVLA skönt å komma hem till en tom lägenhet då och få sova helt ensam. Lovely. (D jobbar eftermiddag/kväll.)

Ah, sova var det.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0