Jobb idag.

Glömde ju säga att igår när jag jobbade, körde lastbil, då träffade jag på en KÄNDIS!
WEEEHOOO!
På macken i Järva krog, ingen mindre än Linda Rosing ;)
Tror hon var med sin "familj" typ klockan 8 på morgonen och hon såg såååå sliten ut! >_<
Ja, jag glodde som fan på 'na! jag ville ju bekräfta att det verkligen var hon!
När jag sen såg dem hoppa in i en Porsche Cayenne Turbo (Typ lyxfamiljebil) så kände jag att det bara måste vara hon.
När jag kom upp på E4an så gasade de om mig och Linda GLODDE SOM ETT FÅN PÅ MIG xD
Hahahahahahahahahhahahahahahahahahhaa......
Efteråt så kom jag på att jag skulle bett om hennes autograf och gett till syrran ;) För skojs skull liksom. Skulle du ha gillat det? ;D

Idag då när jag jobbade, plockade grönsaker och grejer.
Det gick nog bra. Enligt mig alltså.
Vid lunchen så tog jag av mig mössan, satte håret i en slarvig knut och åt, eller nåt.
Och en nisse kom fram och sa: Du ser, ehm, du ser annorlunda ut sådär, utan mössan!
Jag fnittrade och sa Tack med ett leende.
Han stannade och visste inte riktigt vad han skulle säga en stund, sen sa han: Menjagmenadeinte, alltså, ptja ta det som en komplimang om du vill... Ehhe....
Och grabbarna runt oss började käfta om att han hade sagt en "bra line", han väljer sina ord väl och sånt där.
Haha stackarn :)
Alltså, vad skulle jag annars ha sagt?
"Tack för att du märker det" Menade jag.
Mwhaha =)

Snackade med en kille på jobbet å han sa att han hade köpt rosor och ett armband och skulle laga vääärsta trerättersmiddagen till sin tjej nu när han kom hem från jobbet, shit alltså. Vilken lirare. Grattis liksom.
Själv så möter pojkvännen mig vid t-banan för att jag baaaaaaad om det, vill inte gå ensam i det här mörkret såhär sent på kvällen =/
Sen slänger han sig på soffan och jag tror nästan att han e påväg att somna :P
Äsch, han börjar jobba om lite mer än 6 timmar så det gör inget.
Iofs så satte jag mig vid datorn när vi kom hem =P

That's my valentines day ;)
Det gör absolut ingenting för mig.

Har inget mer intressant att säga nu.
Eeeeeeeey, kom på en grej.
Den här låten får mig att tänka på kärlek. Eller, när jag lyssnar på den här så tänker jag på min kärlek :) Det bubblar i magen och sådär ni vet. Det är nog ingen bra låt i sig, men jag tycker om den eftersom den får mig att bubbla! HAHA!


Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag hoppas du menar Sandra :P

Hehe



Såg Magnus Uggla på centralen förra veckan, hade hellre velat haft hans autograf isf :P Hehe

2010-02-18 @ 21:31:26
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0