Irriterande.

Jag vettefaaan vad som hände igår (inatt) när jag och min pojkvän skulle gå och lägga oss.
Småbråk/skojbråk blev till att jag sov på soffan.
Fan att vi båda är så enormt jävla envisa =/
Hela jävla veckan har han sovit till 10 men IDAG måste han vakna vid 8 och gå upp för att sitta och spela på datorn.
Jävla mupp, självklat vaknar jag. Som är sjuk. Och för en gångs skull vill sova till 10, när jag har gått upp vid 8 typ varje dag denna veckan... (ombytta roller)
Aja, jag vaknade och gick upp å duschade. När jag kommuer ut ser jag att det är tomt vid datorn och han ligger i sängen och sover igen!
VAFAN LIKSOM?
Gick du upp BARA för att irritera och väcka mig?

Han har tvätttid om en kvart, ska jag vara elak och inte väcka honom? MUHAHAHHAHAA!
Nej, jag ska packa ihop mina grejer, väcka honom och säga att jag åker hem. Sen tänker jag åka hem till uppsala.
Jag är för förkyld för att jobba på hallen idag och imorn har jag inget pass, och jag pallar inte gå upp 4 på lördag för att åka kommunalt till hallen igen.
Så jag åker till uppsala nu och kurerar mig i MIN säng så kan jag ta bilen till hallen på lördag.

Fan vad jag inte ser fram emot 3 timmar på tåg med snuva och huvudvärk =(

Jag hatar just den här förkylningen något enormt. Varför just NU?
Och varför måste den vara så FÖRDJÄVLIG?
Ända sen jag var magsjuk (2 veckor sen?) Så började jag äta väldigt mycket frukt och bär varje dag. Jag kände att min kropp blev bättre. I lördags så skippade jag min fruktdiet?!? och jag tror att det var då jag snappade upp den här förkylningen. För på söndagen kände jag på mig att det var något påväg. På måndagen kände jag att jag började bli förkyld (typ bara lite halsont). Tisdagen var jag liiite snorig. Och Onsdagen bröt det ut.

JAG VILL INTE VARA SJUK!

Ska höra med chefen först om han godkänner att jag är små-förkyld.
Kommer bara inte på ett bra sett att förklara hur sjuk jag är :S

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0