Here I go again.

Nu börjas det med att tacka nej till jobb igen, fy fan vad jag hatar att göra det!
Alltså, räcker det inte med att jag redan har 2 arbetsgivare som jag jämt tackar nej till? Nu har jag gjort det till en TREDJE!
Jag har faktiskt bevisat att jag KLARAR av att jobba dubbla skift, men inte jämt.
JAG KUNDE HA GJORT DET IDAG!
Men nejnej, då är man för spydig och tänker: jag vill fan sova i fred, ingen kommer ändå ringa mig innan klockan två idag, så jag slår av ljudet på mobilen. Kukhuvud jag är.
Vid 9-snåret (bara någon timme efter att jag somnat imorse) så ringde chefen från Sthlm och ville att jag skulle komma in å jobba, men eftersom jag ringde upp honom vid 2, waaay försent, så blev det inget.
Kukhuvud.
Nyss ringde han igen och sa att det fanns ett pass ledigt för denna natten. Kuk att jag ska jobba natt i Uppsala alltså.
Nu kommer han gå och tro att jag bara tackar nej och hellre sover än att jobba typ. Och inte fortsätta ringa mig när han har pass lediga.
Fitta.

Sen fick jag höra en mindre bra nyhet om familjen idag.
Det är inget så pass farligt att någon är döende :P
Men om det blir som jag tror så drar jag, flyttar, minsta lilla ledtråd och jag försvinner härifrån!
SKITSAMMA Vart fan jag hamnar, jag VÄGRAR bo kvar här om det blir så igen.
(Igen? Jo för samma sak hände för typ 5-7 år sen? Jag var nog inte så värst medveten om vad som hände, och har förträngt det mesta. Och det är nog inte så många fler än de närmaste släktingarna som vet om det heller, så jag tänker inte prata onödigt mycket om det. Vet bara att nu har jag ett val - jag kan dra härifrån om jag vill.)

Måste få ett par timmars sömn innan natten känner jag.
Sova bort all gråt som sitter i halsen.

Jag är faktiskt pansar-pannso rakt igenom! Jag har inte gråtit sen innan jag sålde volvon! Bortsett från någon tår när vi såg på Prinsessan och grodan på bio ;)
Och det ska jag försöka fortsätta med. Jag vill vara som stål! Jag vill inte hamna på bristningsgränsen/koka över/whatever! Jag ska vara modig och klara mig ur allt!

Önsketänkande.......?
Efter solsken kommer ju som sagt regn. Och inte måttligt heller utan för min del brukar det vara skyfall...
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: marie

det e jue bra att gråta! annars kommer allt skit på en gång i en värre smäll=) ingen är pansar ingen klarar av för mycket utan att visa känslor å hur kul e det med folk som blir likgilltiga:P



2010-02-18 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0